A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She runs her family."

Fordítás:Ő irányítja a családját.

4 éve

7 hozzászólás


Eoszwald23

sztem "futtatja a családját" :)

4 éve

feriapa
feriapa

Köszi, megint egy élet... nem lehetne az ilyen "szólásokat" külön venni???

4 éve

radnaitomi

Ez nem 'szólás'.

Egyszerűen ez az egyik jelentése a 'run' igének. (Ebben a szótárban épp a 6-os):

http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/run?q=run

Ez van, az angol nyelv sajnos ilyen, nagyon sok szónak több jelentése van. (Nem mintha a magyarban nem lenne 'vár' (épület, várakozik), 'sír' (sírkő, sírdogál), 'lép' (lépést tesz, emberi szerv), stb...

4 éve

esponta

Nagyon nehéz a fut,futás szót hasonlitani az irányitás kifelyezéshez,de hát ahogy irják többen az angol már csak ilyen.....

2 éve

malackutya

Gondolj arra, h futtat vkit. Mert ez magyarul is letezik. Igy konnyebb megjegyeznunk.

4 hónapja

parady

Én azt írtam hogy: "Eltartja a családját." Ez is egy helyes fordítás....

1 éve

schiccc
schiccc

cégre szokták használni a run-t hogy irányítja a céget...

3 hónapja