"Η ηθοποιός δουλεύει όλο το βράδυ."

Μετάφραση:The actress works all night.

December 6, 2017

2 σχόλια


Ioanna678593

'"The actress works all the night" γιατί είναι λάθος?? Πως θα πούμε όλα τα βράδια? Πότε το "night" μεταφράζεται ως νύχτα και πότε ως βράδυ??

December 6, 2017

D_..
Mod

    Πρώτον, all the night είναι λάθος γιατί στα αγγλικά δεν μπαίνει το the σε αυτές τις περιπτώσεις. Ναι, το βάζουμε στα ελληνικά, αλλά στα αγγλικά είναι λάθος. Π.χ. όλη τη μέρα = all day long. Οι εκφράσεις αλλάζουν ανάλογα με τη γλώσσα. :)
    Δεύτερον, όλα τα βράδια = κάθε βράδυ = every night.
    Τρίτον, νύχτα και βράδυ χρησιμοποιούνται σε μεγάλο βαθμό με τον ίδιο τρόπο στα ελληνικά, night είναι είτε το ένα είτε το άλλο.

    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.