1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Η ηθοποιός δουλεύει όλο το β…

"Η ηθοποιός δουλεύει όλο το βράδυ."

Μετάφραση:The actress works all night.

December 6, 2017

2 σχόλια


Ioanna678593

'"The actress works all the night" γιατί είναι λάθος?? Πως θα πούμε όλα τα βράδια? Πότε το "night" μεταφράζεται ως νύχτα και πότε ως βράδυ??


D_..

Πρώτον, all the night είναι λάθος γιατί στα αγγλικά δεν μπαίνει το the σε αυτές τις περιπτώσεις. Ναι, το βάζουμε στα ελληνικά, αλλά στα αγγλικά είναι λάθος. Π.χ. όλη τη μέρα = all day long. Οι εκφράσεις αλλάζουν ανάλογα με τη γλώσσα. :)
Δεύτερον, όλα τα βράδια = κάθε βράδυ = every night.
Τρίτον, νύχτα και βράδυ χρησιμοποιούνται σε μεγάλο βαθμό με τον ίδιο τρόπο στα ελληνικά, night είναι είτε το ένα είτε το άλλο.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.