"I need a wheel."

Fordítás:Szükségem van egy kerékre.

April 9, 2014

8 hozzászólás


jadea.art

'egy kerékre van szükségem' - ezt nem fogadja el, és azt írja helyes válasznak, hogy: 'egy kerékre van szükségen' - ami magyarul is helytelen... kérem javítani. köszönöm

April 9, 2014

radnaitomi

Ha ide írod, attól nem lesz kijavítva. Ez a fórum arra van, hogy a felhasználók megbeszéljék a mondattal kapcsolatos kérdéseiket. A 'hiba bejelentése' gombra kell kattintanod, és ott bejelenteni, akkor jut csak el a fejlesztőkhöz.

April 9, 2014

jadea.art

oda is megírtam, csak gondoltam ide is leírom

April 12, 2014

MagdolnaHorvath

Kell egy kerék. Elfogadta !

March 3, 2016

Tibi585212

hiányzik egy kerekem

September 27, 2018

nemkatica

Mostmár tudjuk.

October 29, 2018

TthKlmn

Ha többről volna szó, akkor kerekekről beszélnénk ezért fölösleges számszerűsíteni!!!

March 3, 2018

RichrdSkuc

Ha így fordítanám, hogy szükségem van kerékre, nem értenék?

May 29, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.