"I need a wheel."

Fordítás:Szükségem van egy kerékre.

4 éve

6 hozzászólás


jadea.art

'egy kerékre van szükségem' - ezt nem fogadja el, és azt írja helyes válasznak, hogy: 'egy kerékre van szükségen' - ami magyarul is helytelen... kérem javítani. köszönöm

4 éve

radnaitomi

Ha ide írod, attól nem lesz kijavítva. Ez a fórum arra van, hogy a felhasználók megbeszéljék a mondattal kapcsolatos kérdéseiket. A 'hiba bejelentése' gombra kell kattintanod, és ott bejelenteni, akkor jut csak el a fejlesztőkhöz.

4 éve

jadea.art

oda is megírtam, csak gondoltam ide is leírom

4 éve

MagdolnaHorvath

Kell egy kerék. Elfogadta !

2 éve

TthKlmn

Ha többről volna szó, akkor kerekekről beszélnénk ezért fölösleges számszerűsíteni!!!

7 hónapja

Tibi585212

hiányzik egy kerekem

2 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.