Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Το κογκρέσο είναι ένα τμήμα της κυβέρνησης."

Μετάφραση:Congress is a section of the government.

πριν από 8 μήνες

2 σχόλια


ntimosp

Γιατί εδώ δεν παίρνει το άρθρο "the" και σε άλλη φράση γράφετε The congress does not work"?

πριν από 8 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Στα αγγλικά, όταν γίνεται μία γενική αναφορά σε κάτι, το άρθρο παραλείπεται, ειδικά στην αρχή της πρότασης. ^.^

Cats have tails - Οι γάτες έχουν ουρές. (Οι γάτες γενικά)

The neighbor's cats are black - Οι γάτες του γείτονα είναι μαύρες (Οι συγκεκριμένες γάτες. Δεν είναι γενική αναφορά, άρα χρειάζεται άρθρο.)

πριν από 8 μήνες