"You have a cat."

Μετάφραση:Εσείς έχετε μία γάτα.

December 6, 2017

4 σχόλια


vivi195549

Απο που καταλαβαινω αν ειναι ενικος η πληθυντικος?

December 6, 2017

D_..
Mod

    Στα αγγλικά το δεύτερο πρόσωπο είναι το ίδιο και στον ενικό και στον πληθυντικό, επομένως και οι δύο πιθανές απαντήσεις είναι σωστές. Στον προφορικό λόγο φαίνεται από τα συμφραζόμενα το πόσο σεβασμό δείχνει κάποιος και όχι από τον αριθμό αφού δεν υπάρχει στη γραμματική τους. Κάθε περίσταση υποδεικνύει το λεξιλόγιο που θα χρησιμοποιηθεί, αν θα είναι πιο επίσημο ή πιο καθημερινό, και φυσικά εξαρτάται από το αν υπάρχει οικειότητα, τη θέση κλπ.

    December 6, 2017

maraki494572

    Απο το τελος ο ενικος δεν περνει ''s'' στο τελος ενω ο πληθυντικος περνει

    February 22, 2018

Bacilic

    Λέει cat και όχι cats

    August 24, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.