"You have a cat."

Μετάφραση:Εσείς έχετε μία γάτα.

πριν από 10 μήνες

4 σχόλια


vivi195549

Απο που καταλαβαινω αν ειναι ενικος η πληθυντικος?

πριν από 10 μήνες

D_..
D_..
Mod

Στα αγγλικά το δεύτερο πρόσωπο είναι το ίδιο και στον ενικό και στον πληθυντικό, επομένως και οι δύο πιθανές απαντήσεις είναι σωστές. Στον προφορικό λόγο φαίνεται από τα συμφραζόμενα το πόσο σεβασμό δείχνει κάποιος και όχι από τον αριθμό αφού δεν υπάρχει στη γραμματική τους. Κάθε περίσταση υποδεικνύει το λεξιλόγιο που θα χρησιμοποιηθεί, αν θα είναι πιο επίσημο ή πιο καθημερινό, και φυσικά εξαρτάται από το αν υπάρχει οικειότητα, τη θέση κλπ.

πριν από 10 μήνες

maraki494572

Απο το τελος ο ενικος δεν περνει ''s'' στο τελος ενω ο πληθυντικος περνει

πριν από 7 μήνες

Bacilic

Λέει cat και όχι cats

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.