"Amit írt, az igaz volt."

Fordítás:What he had written was true.

4 éve

11 hozzászólás


miklos44

A "What he wrote, that was true." miért nem helyes? A duolingo megoldása szerint nincs egyidejűség. Lehet -bár a szövegkörnyezet nem ismert-, de ha van akkor sem először írt és aztán lett igaz, hanem szerintem legfeljebb fordítva.

4 éve

radnaitomi

A 'that' nem kell bele.

a 'what' = 'the thing that'

I tell you the thing that is important here = I tell you what is important here.

Vagyis a fenti mondatod helyesen:

What he wrote was true.

4 éve

miklos44

Köszönöm szépen.

4 éve

Nadybabe

mivel a lecke a befejezett múltról szól. azt kell csinálni. lehet sima múltat is használni. de itt nem arról van szó.

4 éve

miklos44

Szerintem okfejtésed azért nem jó, mert egyrészt nemcsak lecke után csinálja az ember, hanem ismétlésnél is, másrészt nehogy már a leckétől függjön milyen igeragozást használunk.

4 éve

GyulaBerke

Nekem sem fogadta el :(

3 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Na, most jöhetett volna az "előtte", most bezzeg nem volt! :D "Amit előtte megírt, az igaz volt."

3 éve

Tenzin.Yonten

what he had written that was true -- the system had not adopted that

3 éve

Nadybabe

egy másik felhasználó már elmagyarázta. radnai tomi. kérem olvassák el először a hozzászólásokat, még mielőtt bármit is írtok.

3 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

"the system did not accept that"

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.