A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Kérni fog gyümölcslevet."

Fordítás:She is going to ask for juice.

4 éve

9 hozzászólás


FerencSzendrei

válaszom: "He is going to ask for some juice" ....ezzel a "some"-mal nincs kibékülvr :)

4 éve

gwandal

A duo egyaltalan nem hasznalja, ebbol nekem az jon le, hogy az amerikai angol nem ragaszkodik hozza

3 éve

nilsholgerson1

Miért for juice, miért nem csak She is going to ask juice?

4 éve

csaba_ilyes01

Mert nem a gyümölcslevet kéri meg.

4 éve

nilsholgerson1

Igazad van. Köszi a választ. :)

4 éve

csaba_ilyes01

Szívesen, köszönöm.

4 éve

leslie1952

Miért for juice?

4 éve

csaba_ilyes01

Mert nem a gyümölcslevet kéri meg.

4 éve

jaaakob777

Az angol+az amerikai nem bonylít ennyire

1 éve