1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar babalarını takip ederl…

"Onlar babalarını takip ederler."

Çeviri:They follow their father.

April 9, 2014

10 Yorum


yyavuz023

They follow their father. They follow their fathers. nasıl ikisi de kabul ediliyor

April 9, 2014

omercito
Mod

Ahmet ve Ali kardeş olmayabilir ve kendi babalarını takip ediyor olabilirler.

They follow their fathers.

Ahmet ve Ali kardeş olabilir ve babalarını takip ediyor olabilirler.

They follow their father.

April 9, 2014

sevtug

neden "their dad" şıkkı kabul değil? dad ile father; ikisi de baba anlamında değil mi? tşk.

June 2, 2014

yyavuz023

teşekkürler

April 9, 2014

AbdullahAn2

S takisi olan kendi babalari. S takisi olmayan ise farkli iki baba oyle mi.

May 4, 2014

Selcen_Ozturk

tam tersi

May 4, 2014

htharuntosun

they yerine the yazmisim bi harfe basamadik soru gitti

August 26, 2014

kanarya0

onlar babalarıNI takip ederler'' çevirinde ''they follow the their fathers'' neden kabul etmedi çünkü babalarını daki nı the ekini gerektirmez mi

October 23, 2014

Ozcep

Father ve fathers ikisi ayni degil biri cogul biri tekil iki cevap neden kabul ediliyor ?

February 15, 2015

Recep578430

They follow father niye oluyor

April 5, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.