Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar babalarını takip ederler."

Çeviri:They follow their father.

0
4 yıl önce

10 Yorum


yyavuz023

They follow their father. They follow their fathers. nasıl ikisi de kabul ediliyor

4
Cevap ver4 yıl önce

omercito
omercito

Ahmet ve Ali kardeş olmayabilir ve kendi babalarını takip ediyor olabilirler.

They follow their fathers.

Ahmet ve Ali kardeş olabilir ve babalarını takip ediyor olabilirler.

They follow their father.

38
Cevap ver14 yıl önce

sevtug

neden "their dad" şıkkı kabul değil? dad ile father; ikisi de baba anlamında değil mi? tşk.

4
Cevap ver4 yıl önce

yyavuz023

teşekkürler

0
Cevap ver4 yıl önce

AbdullahAn2

S takisi olan kendi babalari. S takisi olmayan ise farkli iki baba oyle mi.

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

tam tersi

3
Cevap ver4 yıl önce

htharuntosun

they yerine the yazmisim bi harfe basamadik soru gitti

0
Cevap ver3 yıl önce

kanarya0

onlar babalarıNI takip ederler'' çevirinde ''they follow the their fathers'' neden kabul etmedi çünkü babalarını daki nı the ekini gerektirmez mi

0
Cevap ver3 yıl önce

Ozcep

Father ve fathers ikisi ayni degil biri cogul biri tekil iki cevap neden kabul ediliyor ?

0
Cevap ver3 yıl önce

Recep578430

They follow father niye oluyor

0
Cevap ver1 yıl önce