1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar babalarını takip ederl…

"Onlar babalarını takip ederler."

Çeviri:They follow their father.

April 9, 2014

11 Yorum


sevtug

neden "their dad" şıkkı kabul değil? dad ile father; ikisi de baba anlamında değil mi? tşk.


yyavuz023

They follow their father. They follow their fathers. nasıl ikisi de kabul ediliyor


omercito

Ahmet ve Ali kardeş olmayabilir ve kendi babalarını takip ediyor olabilirler.

They follow their fathers.

Ahmet ve Ali kardeş olabilir ve babalarını takip ediyor olabilirler.

They follow their father.


AbdullahAn2

S takisi olan kendi babalari. S takisi olmayan ise farkli iki baba oyle mi.


htharuntosun

they yerine the yazmisim bi harfe basamadik soru gitti


kanarya0

onlar babalarıNI takip ederler'' çevirinde ''they follow the their fathers'' neden kabul etmedi çünkü babalarını daki nı the ekini gerektirmez mi


Ozcep

Father ve fathers ikisi ayni degil biri cogul biri tekil iki cevap neden kabul ediliyor ?


Recep578430

They follow father niye oluyor


Arn76671

"Onların" dediği için their olmalı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.