Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar babalarını takip ederler."

Çeviri:They follow their father.

4 yıl önce

10 Yorum


yyavuz023

They follow their father. They follow their fathers. nasıl ikisi de kabul ediliyor

4 yıl önce

omercito
omercito

Ahmet ve Ali kardeş olmayabilir ve kendi babalarını takip ediyor olabilirler.

They follow their fathers.

Ahmet ve Ali kardeş olabilir ve babalarını takip ediyor olabilirler.

They follow their father.

4 yıl önce

sevtug

neden "their dad" şıkkı kabul değil? dad ile father; ikisi de baba anlamında değil mi? tşk.

4 yıl önce

yyavuz023

teşekkürler

4 yıl önce

AbdullahAn2

S takisi olan kendi babalari. S takisi olmayan ise farkli iki baba oyle mi.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

tam tersi

4 yıl önce

htharuntosun

they yerine the yazmisim bi harfe basamadik soru gitti

4 yıl önce

kanarya0

onlar babalarıNI takip ederler'' çevirinde ''they follow the their fathers'' neden kabul etmedi çünkü babalarını daki nı the ekini gerektirmez mi

3 yıl önce

Ozcep

Father ve fathers ikisi ayni degil biri cogul biri tekil iki cevap neden kabul ediliyor ?

3 yıl önce

Recep578430

They follow father niye oluyor

1 yıl önce