Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O tatlı bir kızdır."

Çeviri:She is a sweet girl.

4 yıl önce

5 Yorum


arKara

She is a cute girl?

4 yıl önce

secretrecipe

Sweet ve cute sözcüklerinin ikisi de Türkçeye "sevimli, şirin, hoş" diye çevriliyor. Cümleniz doğru ancak İngilizcede anlam farkı var. Sweet kullanılıyorsa kişinin karakterine ve davranışına iltifat edilir. Yani herkes "sweet" olabilir. Cute ise kişinin görünümüne iltifat edildiğinde kullanılır. Yani kişi "cute" olabilir ama "sweet" olmayabilir.

4 yıl önce

BLACKWOLF83

İyi de bu cümleden hangisini kastettiğini nerden anladın onu çıkaramadım :))

3 yıl önce

Insomniatic

"She is a cute girl" tamamen doğru bir çeviridir. Küçüklerin tatlılığı belirtilirken sweet daha nadir kullanılıyor. Günümüzde ise neredeyse daima cute kullanılıyor.

3 yıl önce

MuhsinKSE2

Honey girl olma mı?

1 yıl önce