"O tatlı bir kızdır."

Çeviri:She is a sweet girl.

April 9, 2014

5 Yorum

Konu önem sırasına göre

arKara

She is a cute girl?

April 9, 2014

secretrecipe

Sweet ve cute sözcüklerinin ikisi de Türkçeye "sevimli, şirin, hoş" diye çevriliyor. Cümleniz doğru ancak İngilizcede anlam farkı var. Sweet kullanılıyorsa kişinin karakterine ve davranışına iltifat edilir. Yani herkes "sweet" olabilir. Cute ise kişinin görünümüne iltifat edildiğinde kullanılır. Yani kişi "cute" olabilir ama "sweet" olmayabilir.

April 9, 2014

BLACKWOLF83

İyi de bu cümleden hangisini kastettiğini nerden anladın onu çıkaramadım :))

January 23, 2015

Insomniatic

"She is a cute girl" tamamen doğru bir çeviridir. Küçüklerin tatlılığı belirtilirken sweet daha nadir kullanılıyor. Günümüzde ise neredeyse daima cute kullanılıyor.

April 14, 2015

MuhsinKSE2

Honey girl olma mı?

February 11, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.