1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O tatlı bir kızdır."

"O tatlı bir kızdır."

Çeviri:She is a sweet girl.

April 9, 2014

7 Yorum


arKara

She is a cute girl?


secretrecipe

Sweet ve cute sözcüklerinin ikisi de Türkçeye "sevimli, şirin, hoş" diye çevriliyor. Cümleniz doğru ancak İngilizcede anlam farkı var. Sweet kullanılıyorsa kişinin karakterine ve davranışına iltifat edilir. Yani herkes "sweet" olabilir. Cute ise kişinin görünümüne iltifat edildiğinde kullanılır. Yani kişi "cute" olabilir ama "sweet" olmayabilir.


BLACKWOLF83

İyi de bu cümleden hangisini kastettiğini nerden anladın onu çıkaramadım :))


yavuz177525

vurdu gol oldu.

şu tip hatalar biçok soruda mevcut. raporlanmasına rağmen düzeltmiyorlarda. 5 yıl geçmiş ne açıklama var nede düzeltme


Insomniatic

"She is a cute girl" tamamen doğru bir çeviridir. Küçüklerin tatlılığı belirtilirken sweet daha nadir kullanılıyor. Günümüzde ise neredeyse daima cute kullanılıyor.


MuhsinKSE2

Honey girl olma mı?


ilhansara

Adorable desek?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.