Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"She is going to add salt."

Μετάφραση:Αυτή πρόκειται να προσθέσει αλάτι.

0
πριν από 8 μήνες

2 σχόλια


ntimosp

Προς τους κ.κ. διαχειριστές: Σ' αυτό το πρώτο μάθημα, ενώ έχετε πολλές φράσεις με κάποια ρήματα, δε δίνετε κανένα παράδειγμα με τα ρήματα " achieve και allow". Γιατί; Το ίδιο παρατήρησα και σε άλλα μαθήματα. Μήπως θα έπρεπε να τα χρησιμοποιείτε όλα, όσα υπάρχουν σε κάθε μάθημα;Επίσης θα ήθελε να ρωτήσω και κάτι άλλο: Επειδή ήμουν φιλόλογος και τώρα στα γεράματα (66 χρονων) αποφάσισα να μάθω λίγα Αγγλικά ( στα νεανικά μας χρόνια μάθαμε Γαλλικά), μήπως ενοχλώ με τα πολλά σχόλια που κάνω; Αν ναι, σας παρακαλώ να μου το πείτε για να σταματήσω. Να ξέρετε μόνο ότι σχολιάζω συχνά είτε επειδή κατά τη γνώμη μου υπάρχει κάποιο λάθος είτε γιατι έτσι θεωρώ ότι θα γίνει καλύτερο το Duolingo. Ευχαριστώ.

1
Απάντηση2πριν από 8 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Γεια σου Πάνο ^.^

Πρόσφατα άρχισα να απαντάω σε σχόλια για αυτό το μάθημα (είμαι course και forum mod στο αντίστροφο δέντρο), οπότε δεν ξέρω πόσα σχόλια έχεις γράψει, αλλά δεν πιστεύω πως ενοχλείς. Το feedback είναι αυτό που μας βοηθάει στο να κάνουμε καλύτερα τα μαθήματα για εσάς :)

Όσο για τις προτάσεις που ανέφερες, δεν είμαι σίγουρη γιατί ποτέ δεν συμπεριλαμβάνονται. Γενικά το κομμάτι της υποτακτικής (της ελληνικής τουλάχιστον, γιατί η ελληνική υποτακτική και η αγγλική διαφέρουν και συχνά μπερδεύονται), είναι ένα περίεργο κομμάτι. :/

Δυστυχώς, αυτή την στιγμή δεν υπάρχουν διαχεριστές (course mods) για αυτό το μάθημα. Άρα δεν θα μπορέσει να φτιαχτεί δεύτερο δέντρο, ούτε να διορθωθούν μεταφράσεις πολύ σύντομα, γιατί κανείς δεν έχει πρόσβαση στο incubator -το μέρος όπου φτιάχνονται τα μαθήματα. Όποτε, προς το παρόν, υπομονή. :S Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου. ^.^

1
Απάντηση1πριν από 8 μήνες