1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We follow the captain."

"We follow the captain."

Çeviri:Biz kaptanı takip ederiz.

April 9, 2014

22 Yorum


Hilal.41

Kaptan olucağına yüzbaşı diyor


Hilal.41

Amacımızdan sapmayalım bence


Selmin807144

Aynı şeyi yazıyorum kabul etmiyor.


dragotreis

Yahu şu kaptanın peşini bırakın artık. Milyon ders işledik hala aynı şey.


A.KerimKul

captain yüzbaşı anlamına da gelmiyor mu kaptan yerine yüzbaşı yazsak olmaz mı


Burcuum

biz kaptanı takipteyiz


gkalpfer

Kaptan yüzbaşı demekmiş


HalilDEMRC

The'nin açıklamasında iki kelime bitişik yazılmış. Yazılıma dikkat!


BusraTemur27

Dogru olduğu halde yanlış diyor alttaki doğru cevapla aynı :(


Zara48258

My answer is right, but the system does not accept, am writing the some unswer.


Fatma145157

We fallow the captain yazdım yanlış dedi verilen cevap benimki ile aynı idi bu nasıl bir saçmalıktır anlamadım


tsdamla61

Fallow değil follow


nezihai

Aynı şeyi yazdım .Kabul etmiyor


ZelihaDlek

Aynı seyi yazıyorum kabul etmiyor


ZelihaDlek

Derdin ne anlamadim düzetmiyosunuz


falconblue

Söylerken follow'un past ını söylüyor gibi geldi bana


YuseyinAli

Ama konu geniş zaman :)


betulesra

takip etmek izlemek aynı manada değil mi


lale666008

Kulübüme katılabiilirsiniz kodu=E6SWAG


DignityCons

Biz kaptani takip ederiz gardas merak etme ;)


mervehm

Aptal dogru yaziyorum yanlis diyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.