"I see the television."

Fordítás:Látom a televíziót.

April 9, 2014

12 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


gabocamano

és a tv, az nem televizió?


Harga

De igen, és nekem el is fogadta, sőt azt is, hogy tévé. Super ez a Duo.


[törölt felhasználó]

    Ezek szerint a tv nem television :) megint tanultam valamit


AnnaFarkas7

    De a tévé az television. Nem lehet, hogy inkább az "I see" fordításával volt a gond?


Hegig

    "I see the tv" miért nem jó? Csak a television röviditése és az angol nyelv imádja a röviditést. :)


ZsuzsuB

    Ez nem jelentheti azt, hogy tévét nézek?


f_abel

    "i see the TV" miért rossz?


Fruzsi839758

    Ezt írtam és nem fogadta el.Miért?


Dorka258006

    Az angolok nem úgy rövídtitik, hogy tv de a television szót sem használják, Telly-t mondanak.


KisRbert5

    Látom a televíziót... Nézem a televiziót az meg nem jó!!! Mi van!?!?!?


.Benedek

    A "Nézem a televíziót." "I watch the television." lenne. Itt azt jelenti (pl.): "Látom a televíziót (a készüléket), ott van a sarokban." - "I see the television it's over there in the corner."

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.