Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She travels through time."

Çeviri:O zamanda yolculuk yapar.

0
4 yıl önce

17 Yorum


e.fiski

through = boyunca bunu anladım. ama bana zamanda yolculuk deseniz "in" kullanırdım. uygun olur mu "travel in time" ?

7
Cevap ver4 yıl önce

secretrecipe

in time: geç olmayan, zamanında

Şu sözlükler elinizin altında bir yerde dursun :)

http://www.seslisozluk.net/

http://tureng.com/

6
Cevap ver14 yıl önce

BLACKWOLF83

Ben yazdım oldu ;)

0
Cevap ver3 yıl önce

mine063301

Tureng is perfect

0
Cevap ver8 ay önce

CAytun
CAytun

Aslında tureng sözlükte de travel in time diye geçmiş. http://m.tureng.com/search/zamanda%20yolculuk * belki de olabilir

2
Cevap ver4 yıl önce

abdullahissever

Az önce in time diye söyledi. Şimdi in time dedim kabul etmedi. Kendi önerdiğinide kabuş etmemesi interesting

0
Cevap ver3 yıl önce

spek10

Through neden bu kadar özen gösteriliyor? Her seferinde başka anlamlarda kullanılıp kafa karıştırıyor

2
Cevap ver2 yıl önce

OrdinaryAlien
OrdinaryAlien

Sadece tekini kullansa diğer anlamları bilmezdin. Eğer dil öğrenirken zorlanmıyorsan, doğru öğrenmiyorsun demektir.

7
Cevap ver1 yıl önce

canergi23

şu through kelimesini bana detaylı anlatacak biri var mı?

1
Cevap ver1 yıl önce

ErdiTartar

Bu cümle kalıp mı?

0
Cevap ver4 yıl önce

gursel79

Aynen bu cümle kalıp mı

0
Cevap ver3 yıl önce

diddiridid

In time Kabul

0
Cevap ver2 yıl önce

MuratAkbul5

Throught diye yazılmıyor mu?

0
Cevap ver1 yıl önce

Birsepetbulut

Doctor Who.

0
Cevap ver2 ay önce

ege157195

çok saçma

-2
Cevap ver2 yıl önce

oylmesn

düzeltilmesi lazım. çok pis sallamışlar.

-3
Cevap ver1 yıl önce

HulyaCakka

zaman yolculugu hani telefon kulubesine girip baska zamana gecme oluyor

-4
Cevap ver2 yıl önce