1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She travels through time."

"She travels through time."

Çeviri:O zamanda yolculuk yapar.

April 9, 2014

24 Yorum


e.fiski

through = boyunca bunu anladım. ama bana zamanda yolculuk deseniz "in" kullanırdım. uygun olur mu "travel in time" ?


secretrecipe

in time: geç olmayan, zamanında

Şu sözlükler elinizin altında bir yerde dursun :)

http://www.seslisozluk.net/

http://tureng.com/


mine063301

Tureng is perfect


BLACKWOLF83

Ben yazdım oldu ;)


CAytun

Aslında tureng sözlükte de travel in time diye geçmiş. http://m.tureng.com/search/zamanda%20yolculuk * belki de olabilir


abdullahissever

Az önce in time diye söyledi. Şimdi in time dedim kabul etmedi. Kendi önerdiğinide kabuş etmemesi interesting


xxnjcs

ne demek istiyorsun olum


spek10

Through neden bu kadar özen gösteriliyor? Her seferinde başka anlamlarda kullanılıp kafa karıştırıyor


OrdinaryAlien

Sadece tekini kullansa diğer anlamları bilmezdin. Eğer dil öğrenirken zorlanmıyorsan, doğru öğrenmiyorsun demektir.


canergi23

şu through kelimesini bana detaylı anlatacak biri var mı?


SerpilYilm5

Başından sonuna kadar,boyunca. Tünel, trafik,koridor,kapı boşluğu ,yolculuk boyunca..


ErdiTartar

Bu cümle kalıp mı?


refikatakan

Çat pat öğrendim bir kaç aydır ingilizce ama şu through neyin nesidir hiç bir fikrim yok.


gursel79

Aynen bu cümle kalıp mı


Pelin519136

Throught değil mi o


MuratAkbul5

Throught diye yazılmıyor mu?


iremhilye

Seyahat=Yolculuk

Bazen ikiside aynı anlamda kullanılabilir. Küçük bir istisna gibi düşünün. Zaten kelime kalıbı ve anlam olarakta benziyorlar birbirlerine.


Abdusselam41

Kaç sefer denedim ama nasıl söylendiğini anlayamadımki


DuruHayat2

söylüyorum ama beni duymuyor suç bende mi yani


AndRoMedA_TR

Ben bu "through" konusunu hiç anlamadım, ne gibi anlamlara geldiği, nasıl kullanıldığı ile ilgili kafama vura vura anlatacak kaynak bilen arkadaş varsa çok sevineceğim.


MilanaMilo6

zamanında yazdım yanlış dedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.