1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She travels through time."

"She travels through time."

Çeviri:O zamanda yolculuk yapar.

April 9, 2014

15 Yorum


e.fiski

through = boyunca bunu anladım. ama bana zamanda yolculuk deseniz "in" kullanırdım. uygun olur mu "travel in time" ?

April 9, 2014

secretrecipe

in time: geç olmayan, zamanında

Şu sözlükler elinizin altında bir yerde dursun :)

http://www.seslisozluk.net/

http://tureng.com/

April 9, 2014

BLACKWOLF83

Ben yazdım oldu ;)

January 23, 2015

mine063301

Tureng is perfect

November 27, 2017

CAytun

Aslında tureng sözlükte de travel in time diye geçmiş. http://m.tureng.com/search/zamanda%20yolculuk * belki de olabilir

July 21, 2014

abdullahissever

Az önce in time diye söyledi. Şimdi in time dedim kabul etmedi. Kendi önerdiğinide kabuş etmemesi interesting

March 22, 2015

xxnjcs

ne demek istiyorsun olum

January 6, 2019

spek10

Through neden bu kadar özen gösteriliyor? Her seferinde başka anlamlarda kullanılıp kafa karıştırıyor

March 23, 2016

OrdinaryAlien

Sadece tekini kullansa diğer anlamları bilmezdin. Eğer dil öğrenirken zorlanmıyorsan, doğru öğrenmiyorsun demektir.

January 29, 2017

canergi23

şu through kelimesini bana detaylı anlatacak biri var mı?

December 26, 2016

diddiridid

In time Kabul

February 3, 2016

ErdiTartar

Bu cümle kalıp mı?

July 18, 2014

ATurkishWoman

Doctor Who.

May 31, 2018

gursel79

Aynen bu cümle kalıp mı

November 20, 2014

MuratAkbul5

Throught diye yazılmıyor mu?

August 23, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.