"Shetravelsthroughtime."

Çeviri:O zamanda yolculuk yapar.

4 yıl önce

17 Yorum


e.fiski

through = boyunca bunu anladım. ama bana zamanda yolculuk deseniz "in" kullanırdım. uygun olur mu "travel in time" ?

4 yıl önce

secretrecipe

in time: geç olmayan, zamanında

Şu sözlükler elinizin altında bir yerde dursun :)

http://www.seslisozluk.net/

http://tureng.com/

4 yıl önce

BLACKWOLF83

Ben yazdım oldu ;)

3 yıl önce

mine063301

Tureng is perfect

1 yıl önce

CAytun
CAytun

Aslında tureng sözlükte de travel in time diye geçmiş. http://m.tureng.com/search/zamanda%20yolculuk * belki de olabilir

4 yıl önce

abdullahissever

Az önce in time diye söyledi. Şimdi in time dedim kabul etmedi. Kendi önerdiğinide kabuş etmemesi interesting

3 yıl önce

spek10

Through neden bu kadar özen gösteriliyor? Her seferinde başka anlamlarda kullanılıp kafa karıştırıyor

2 yıl önce

OrdinaryAlien
OrdinaryAlien

Sadece tekini kullansa diğer anlamları bilmezdin. Eğer dil öğrenirken zorlanmıyorsan, doğru öğrenmiyorsun demektir.

1 yıl önce

canergi23

şu through kelimesini bana detaylı anlatacak biri var mı?

1 yıl önce

ErdiTartar

Bu cümle kalıp mı?

4 yıl önce

gursel79

Aynen bu cümle kalıp mı

4 yıl önce

diddiridid

In time Kabul

2 yıl önce

MuratAkbul5

Throught diye yazılmıyor mu?

2 yıl önce

ATurkishWoman

Doctor Who.

6 ay önce

ege157195

çok saçma

2 yıl önce

oylmesn

düzeltilmesi lazım. çok pis sallamışlar.

1 yıl önce

HulyaCakka

zaman yolculugu hani telefon kulubesine girip baska zamana gecme oluyor

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.