1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They study in the afternoon."

"They study in the afternoon."

Fordítás:Tanulnak délután.

April 9, 2014

16 hozzászólás


ohollos

a study szóra a tanulmányozás jelentést is felajánlja, akkor miért nem elfogadható, hogy délután tanulmányoznak?


Guditta

mert tanulmányozni valamit lehet vagyis itt nincs konkrét dolog meghatározva, hogy mit ezért csak: ők tanulnak


EndreNagy0

a tanulni ige fel sincs sorolva...


Harga

Nálam így van a felsorolásban: "tanul"


MrAnonimus

Miért nem jó ez: tanulnak a délután


River70

Mert magyarban nem használunk a délután előtt határozott névelőt ebben az esetben.


kocsisa88

Ez engem is erdekelne


zlatan7412

Délután szoktak tanulni why wrong?


LightmanHUN

Mert nincs ott, hogy 'usually'.


Csodor

Nem hiba, csak azt nem értem, mért dolgozószobára fordítja az uj szót? Ha a válasz tanulnak délután, mert a ,,tanul" az dolgozószoba a fordító szerint.


Niki876837

Az "in" mert kell? Nem ertem! Ha dolgozoszobaban lett volna a forditasban akkor erteném de igy viszont erthetetlennek találom! :(


River70

Az "in" itt az időhatározó része, úgy képzeld el, mintha az lenne ott, hogy a délután folyamán. Magyarban már nem teszünk minden esetben különbséget szóvégi raggal, ha ugyanaz a szó különböző szerepet tölt be a mondatban. A "dél" szónál még megtartottuk: A dél a napnak a közepe. (Noon is the middle of the day. DE: DélBEN szoktunk ebédelni. (We have lunch AT noon.) Tehát mondhatod, hogy This is a nice afternoon. - Ez egy szép délután. DE: In the afternoon I do my homework. - Délután (vagy délutánon :) )a házimat csinálom.

Remélem, tudtam segíteni.


AndrsTth532551

A Duolingot délután tanulom, de én délelött vagyok iskolában.


NemesBarnus

tanulnak délután


sampi19

"ők tanulnak délután" Ez miért nem jó?!


vasvariistvan

Nekem inkább :Délután tanulnak.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.