"They study in the afternoon."

Fordítás:Tanulnak délután.

April 9, 2014

15 hozzászólás


ohollos

a study szóra a tanulmányozás jelentést is felajánlja, akkor miért nem elfogadható, hogy délután tanulmányoznak?

April 9, 2014

Guditta

mert tanulmányozni valamit lehet vagyis itt nincs konkrét dolog meghatározva, hogy mit ezért csak: ők tanulnak

October 15, 2014

EndreNagy0

a tanulni ige fel sincs sorolva...

January 16, 2017

Harga

Nálam így van a felsorolásban: "tanul"

June 16, 2018

MrAnonimus

Miért nem jó ez: tanulnak a délután

August 6, 2014

kocsisa88

Ez engem is erdekelne

August 31, 2014

River70

Mert magyarban nem használunk a délután előtt határozott névelőt ebben az esetben.

November 19, 2014

zlatan7412

Délután szoktak tanulni why wrong?

December 12, 2014

LightmanHUN

Mert nincs ott, hogy 'usually'.

April 10, 2015

Csodor

Nem hiba, csak azt nem értem, mért dolgozószobára fordítja az uj szót? Ha a válasz tanulnak délután, mert a ,,tanul" az dolgozószoba a fordító szerint.

August 8, 2015

Niki876837

Az "in" mert kell? Nem ertem! Ha dolgozoszobaban lett volna a forditasban akkor erteném de igy viszont erthetetlennek találom! :(

February 11, 2016

River70

Az "in" itt az időhatározó része, úgy képzeld el, mintha az lenne ott, hogy a délután folyamán. Magyarban már nem teszünk minden esetben különbséget szóvégi raggal, ha ugyanaz a szó különböző szerepet tölt be a mondatban. A "dél" szónál még megtartottuk: A dél a napnak a közepe. (Noon is the middle of the day. DE: DélBEN szoktunk ebédelni. (We have lunch AT noon.) Tehát mondhatod, hogy This is a nice afternoon. - Ez egy szép délután. DE: In the afternoon I do my homework. - Délután (vagy délutánon :) )a házimat csinálom.

Remélem, tudtam segíteni.

February 16, 2016

AndrsTth532551

A Duolingot délután tanulom, de én délelött vagyok iskolában.

March 17, 2017

NemesBarnus

tanulnak délután

July 21, 2017

sampi19

"ők tanulnak délután" Ez miért nem jó?!

November 21, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.