A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They study in the afternoon."

Fordítás:Tanulnak délután.

4 éve

14 hozzászólás


ohollos

a study szóra a tanulmányozás jelentést is felajánlja, akkor miért nem elfogadható, hogy délután tanulmányoznak?

4 éve

Guditta

mert tanulmányozni valamit lehet vagyis itt nincs konkrét dolog meghatározva, hogy mit ezért csak: ők tanulnak

3 éve

EndreNagy0

a tanulni ige fel sincs sorolva...

1 éve

Harga
Harga

Nálam így van a felsorolásban: "tanul"

2 hónapja

MrAnonimus

Miért nem jó ez: tanulnak a délután

4 éve

kocsisa88

Ez engem is erdekelne

3 éve

River70

Mert magyarban nem használunk a délután előtt határozott névelőt ebben az esetben.

3 éve

zlatan7412

Délután szoktak tanulni why wrong?

3 éve

LightmanHUN

Mert nincs ott, hogy 'usually'.

3 éve

Csodor

Nem hiba, csak azt nem értem, mért dolgozószobára fordítja az uj szót? Ha a válasz tanulnak délután, mert a ,,tanul" az dolgozószoba a fordító szerint.

3 éve

Niki876837

Az "in" mert kell? Nem ertem! Ha dolgozoszobaban lett volna a forditasban akkor erteném de igy viszont erthetetlennek találom! :(

2 éve

River70

Az "in" itt az időhatározó része, úgy képzeld el, mintha az lenne ott, hogy a délután folyamán. Magyarban már nem teszünk minden esetben különbséget szóvégi raggal, ha ugyanaz a szó különböző szerepet tölt be a mondatban. A "dél" szónál még megtartottuk: A dél a napnak a közepe. (Noon is the middle of the day. DE: DélBEN szoktunk ebédelni. (We have lunch AT noon.) Tehát mondhatod, hogy This is a nice afternoon. - Ez egy szép délután. DE: In the afternoon I do my homework. - Délután (vagy délutánon :) )a házimat csinálom.

Remélem, tudtam segíteni.

2 éve

AndrsTth532551

A Duolingot délután tanulom, de én délelött vagyok iskolában.

1 éve

NemesBarnus

tanulnak délután

1 éve