"Ми працюємо удень і ми відпочиваємо уночі."

Переклад:We work during the day and we rest at night.

1 рік тому

16 коментарів


Miroslava174088

А чому перед day ставимо артикль the, а перед night артикля the немає?

8 місяців тому

diana--3

Це вейняток ставемо,,At"

1 місяць тому

diana--3

Вийняток!!!!!

1 місяць тому

gtc2015
gtc2015

Чи можна
"We work at day and we rest during the night."?

7 місяців тому

Enzfj2
Enzfj2

За принципом гармонії повинно бути "вдень" і "вночі". Хоча тут навчають англійської, а не української

1 рік тому

Mishan9K

Нема "протягом"

1 рік тому

Iwan_Lviv

фраза в укр. мові "Ми працюємо удень" (протягом дня) визначає не конкретний день, а день як щось незліченне. Щось на зразок: "Ми потребуємо їжу" і ми потребуємо цю їжу".

7 місяців тому

gtc2015
gtc2015

Ні.

Для позначення денного часу в укр. мові є спеціальні прислівники "вдень" та "удень".

А іменник з прийменником "у день" використовуються для вказівки на день, як на щось конкретне.

З прислівниками "вночі"/"уночі" та сполученням іменника "ніч" з прийменниками ситуація аналогічна.

Тут більше про таку різницю:
http://shkolyar.in.ua/pravopys
https://znanija.com/task/11957145

7 місяців тому

Iwan_Lviv

За вашим посиланням: "Іменник завжди називає якийсь конкретний предмет, а прислівник вказує на місце, напрямок, час" - тобто це підтверджує те, що я написав. Так, я там помилився з пробілом, але не з суттю - там якраз і малося на увазі про слово "удень". В прикладі "Ми вирушимо завтра удень до Перемишля." "завтра" надає визначеності прислівнику, тобто "ми вирушаємо у цей день"

7 місяців тому

gtc2015
gtc2015

Після того як Ви тепер виправили у першому повідомленні "у день" на "удень", діалог виглядає дещо дивно...

За посиланням вказано загальне значення усіх прислівників. Зрозуміло, що ані місце, ані напрямок прислівник "удень" вказувати не може, у нього є чітке значення: "У денний час." http://sum.in.ua/s/vdenj
Ваші слова про якусь невизначеність чи незліченність дня це ніяк не підтверджує.

У реченні "Ми вирушимо завтра удень до Перемишля." є два різних прислівника, що вказують час. "Завтра" визначає конкретний день, а "удень" визначає конкретний (у "межах компетенціі" цього прислівника) час. Ніякої "визначеності" слову "удень" слово "завтра" не надає. Скорше навпаки - слово "удень" уточнює час, обмежений словом "завтра".

Як я здогадуюсь, Ви хотіли щось заперечити про артикль "the" перед "day"?

7 місяців тому

Iwan_Lviv

Так. Як правильно в англійській мові - я її лише вивчаю. Підкажіть: Чому "вдень" - визначено і конкретно, а "вночі" - щось абстрактне?

7 місяців тому

gtc2015
gtc2015

В данному випадку, на мою ділетантську думку, немає якоїсь конккретики і абстракції, а є лише традиціі, чи то скоріше винятки (яких у англ. мові багато):
- "at night" - "вночі", це стійке словосполучення, вживається без артикля http://easy-english.com.ua/english-articles/;
- Артикль the використовується перед словами day (день), morning (ранок), afternoon (пообідній час), evening (вечір), коли вони позначають час, в який виконується певна дія.
Однак, артикль the не використовується в наступних словосполученнях.
at night – вночі
at noon – опівдні
at midnight – опівночі
by day – удень (в денний час)
by night – уночі (в нічний час)
https://grammarway.com/ua/article

Тут як у анекдоті: "це треба просто запам'ятати".

7 місяців тому

Iwan_Lviv

Дякую !

7 місяців тому

Hurzven

Я розумію, що "впродовж" - це "during", але я не розумію, чому не можна "work in day"? чи "in the day"? довбане "the"

7 місяців тому

_____httpb715841

Не зрозуміло в чому помилка. Моє речення таке, як ваше?

9 місяців тому

gtc2015
gtc2015

Ніхто не знає яке ваше

7 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.