"A woman is not always a lady."

Çeviri:Bir kadın her zaman bir hanımefendi değildir.

4 yıl önce

45 Yorum


bacio_
bacio_

Sevdim bu cumleyi

1 yıl önce

SevgiBLBL

S

10 ay önce

venustheblue

Feministler coşuyor

1 yıl önce

najaftom

Arkadaslarim "degil"yazaken neden kabul etmir?yardim eder misiniz

4 yıl önce

HarunBozkurt

ıs dır dir anlamındadır

10 ay önce

hobim

Değildir 'i ediyor.

4 yıl önce

dilara6523

Ben de degil dedim kabul.etmedi

3 yıl önce

yuzrsf

False= degil True= değil

1 yıl önce

Seyma65

Bazen çirkefleşebilirler dmek istiyor

1 yıl önce

CoolTurk

A woman is not always an angel

10 ay önce

sinbad60

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.

1 yıl önce

YlmazEmre

bu baykuşu seviyom ben, doğru konuşuyo

1 yıl önce

TahirAtli

Malesef tam birşey öğrendim derken baska birsey çıkıyor!!

1 yıl önce

ndigoFoo

Yav bayan yazdım kabul etmedi

10 ay önce

YunusEmreK567789

Kadınlar her zaman hanımefendi değildir neden olmuyor

10 ay önce

nzile53906

o dediğin hiç olmaz çünkü kadınlar değil kadın

10 ay önce

Yasemin191816

Women = kadınlar, a woman = bir kadın

2 ay önce

cevis

"kadın her zaman bir hanımefendi değildir" cınım

10 ay önce

nalsranamso

Ladie'yi neden kabul etmiyor?

10 ay önce

RstemERYAM

I agree

8 ay önce

RstemERYAM

I agree

8 ay önce

46528670592

"Bayan değil kadın diyeceksiniz" diyen bacılarımız burada mı? :D

6 ay önce

ATurkishWoman

Baykuş haklı.

6 ay önce

Elftgctsdb

XQAFVS kulüp kurdum gelir misiniz

4 ay önce

alparslan06
alparslan06

I agree with it :)

3 ay önce

252525ENESDEMIR

Bir kadın her zaman bir leydi değildir ???? Neden kabul etmedi

1 ay önce

Nazanasan

Baska bir soruda lady kelimesini bayan diye tercume ederken, bu soruda kabul etmeyip hanimefendi diye cevirmesi cok sacma!!!

3 yıl önce

nsaneYim

lady nin üstüne gelince kadın yazıyor, ama kadını kabul etmiyor, şaşırtıcı oluyor

3 yıl önce

furkhan

Ahahah daha birkaç soru önce "kadın da lady olarak sayılamaz mı?" falan diye sormuştum.

3 yıl önce

MehmetAlba3

Normaolde is always not derdi simdi niye boyle demedi

2 yıl önce

mer63668

Lady hanimefendi demektir. Gentleman da beyefendi.

2 yıl önce

osmanemre12as

Bir olmas nolcak

2 yıl önce

sinbad60

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.

1 yıl önce

resul630826

Kadın her zaman hanımefendi değil yazdım kabul etmedi.bir leri yazmadim diye

1 yıl önce

SerapErcan1

Her kadin bir hanimfendi degildir yazdim neden kabul etmedi

1 yıl önce

Nursima931859
1 yıl önce

dragotreis

Bence de çoğu kaltak

1 yıl önce

MuradImano1

:D

9 ay önce

serdar_klnc

Yaaa. Başka ne biliyorsun

1 yıl önce

Gneyen

Her kadin bir hanimefendi degildir yazdim yanlis yazdi xd

1 yıl önce

erdinc_dinc

Lady ile woman'daki ince ayrımı anlatmaya çalışmış. Cümle doğru ancak hangi kadınlar neye göre hanımefendi sınıfına giriyor? Burada her bireyin görüşü farklıdır. Bana göre Lady Diana'ya göre eskileri toplayıp çocuklarını geçindiren bir kadın Lady'liği daha çok hakediyor. Her kadın hanımefendidir, öyle olmalı ve ayrımcılığa giren bu örnek kaldırılmalı.

3 yıl önce

selcukermaya

"kadın" ve "bayan" ? Aynı anlamları temsil etmiyorlar mı?

3 yıl önce

onderyildiz.

bayan bir hitap, sifat; fakat kadin bir cinsiyet, isim.

3 yıl önce

ofs13

Feministler burayı basmamış hayret

1 yıl önce

burakiz

Lady kelimesini neden bayan diye tercüme kabul etmiyor

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.