Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"A woman is not always a lady."

Çeviri:Bir kadın her zaman bir hanımefendi değildir.

4 yıl önce

22 Yorum


bacio_
bacio_

Sevdim bu cumleyi

1 yıl önce

venustheblue

Feministler coşuyor

1 yıl önce

najaftom

Arkadaslarim "degil"yazaken neden kabul etmir?yardim eder misiniz

4 yıl önce

HarunBozkurt

ıs dır dir anlamındadır

9 ay önce

Seyma65

Bazen çirkefleşebilirler dmek istiyor

1 yıl önce

CoolTurk

A woman is not always an angel

9 ay önce

sinbad60

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.

1 yıl önce

YlmazEmre

bu baykuşu seviyom ben, doğru konuşuyo

1 yıl önce

TahirAtli

Malesef tam birşey öğrendim derken baska birsey çıkıyor!!

11 ay önce

ndigoFoo

Yav bayan yazdım kabul etmedi

10 ay önce

YunusEmreK567789

Kadınlar her zaman hanımefendi değildir neden olmuyor

9 ay önce

nzile53906

o dediğin hiç olmaz çünkü kadınlar değil kadın

9 ay önce

Yasemin191816

Women = kadınlar, a woman = bir kadın

2 ay önce

cevis

"kadın her zaman bir hanımefendi değildir" cınım

9 ay önce

nalsranamso

Ladie'yi neden kabul etmiyor?

9 ay önce

RstemERYAM

I agree

8 ay önce

RstemERYAM

I agree

8 ay önce

46528670592

"Bayan değil kadın diyeceksiniz" diyen bacılarımız burada mı? :D

5 ay önce

ATurkishWoman

Baykuş haklı.

5 ay önce

Elftgctsdb

XQAFVS kulüp kurdum gelir misiniz

3 ay önce

alparslan06
alparslan06

I agree with it :)

2 ay önce

252525ENESDEMIR

Bir kadın her zaman bir leydi değildir ???? Neden kabul etmedi

2 hafta önce