"Iedereen had zijn plaats in het systeem en zij bleven daar."

Vertaling:Everyone had their place in the system and they stayed there.

April 9, 2014

13 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


[gedeactiveerde gebruiker]

    Waarom is everyone had his place in the system niet goed eigenlijk? Kan iemand dat uitleggen?


Lenya_the_Grey

    I think it is because "everyone" refers to all people.


F.P.Brone

    Steven vind ik ook


Mathilde661961

    Waarom is everybody niet goed?


El2theK

    Everybody is ook een geaccepteerd antwoord.


Extremewarrior

    Ik vulde precies dat in en hij was fout Kunnen julie dat oplossen duolingo?


Ines25658

    deze Nederlandse zin klink niet natuurlijk.


TimDiggle

    Het "they" voor "stayed" is niet noodzakelijk in het Engels en klinkt verkeerd in mijn Engelse oren


wellawifi

    Ik vind vooral het verschil tussen everbody en everyone moeilijk.


RositaSonj

    His is enkelvoud, 1 persoon. Their is meervoud, meerdere personen


marijcke1

    Het wordt iedere keer fout gerekend terwijl het goed is


Har117179

    Mijn antwoord is idem aan jullie vantwoord, maar wordt niet goed gerekend.

    Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.