A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Education starts at home."

Fordítás:Az oktatás otthon kezdődik.

4 éve

5 hozzászólás


kagi46

Szerintem : ( rossz volt a gyerek ). ..Nevelés kezdődik otthon. És nálam is, mert visszaküldtek az utolsónál az elejére. El kellet volna fogadnia névelő nélkül is.

4 éve

Anita-Kiss

nem...the education nak kellene lenni? ha úgy fogadja el helyesnek hogy...az oktatás...már teljes káosz van a fejemben mikor kell the,a...és mikor kell fordítani...stb

4 éve

budai.doc

Itt elég nehéz ezt megtanulni. Mindenképpen szükséges egy nyelvtankönyv is. Egyébként a megszámlálhatatlan főnevek elé nem kell névelő.

4 éve

Anita-Kiss

aha megszámlálhatatlan...értem :) köszi

4 éve

Gy.B.

Sokszor nem kell a megszámlálhatatlan elé névelő, sokszor meg igenis kell...

Itt most azért nem kell, mert egy egy "altalános érvényű" közlendő.

3 éve