"Goodbye and good night!"

Tłumaczenie:Do widzenia i dobranoc!

4 lata temu

21 komentarzy


zuzunina

a czy można napisać pa i dobranoc?

3 lata temu

Emwue

Nie, ponieważ rejestry językowe się nie zgadzają – „pa” to forma kolokwialna a 'goodbye'(w odróżnieniu od kolokwialnego 'bye') to forma formalna.

2 lata temu

Admin47

No właśnie! "Bye" równa się "Pa", a "Goodbye" równa się "Do widzenia".

1 rok temu

Lena805591

Niestety nie napisałam podobnie i mi nie zaliczyło

7 miesięcy temu

Wiktoria976701

Dobrze mówiłam good night ale mi nie zaliczyło

6 miesięcy temu

Gabriel533012

Można napisać żegnaj i dobranoc!

9 miesięcy temu

buskes76

a także "... dobrej nocy"

2 tygodnie temu

Alicja475747

Do zobaczenia i dobranoc uznaje

10 miesięcy temu

PiotrP2351

:)

1 rok temu

ZosiaKK

Napisalam po angielsku tylko z kednym bledem ortograficzmym i mi nie zaliczylo:(

2 miesiące temu

Ziomm

Lol napisalem dobranoc i do widzenia i nie zaliczylo!?

1 rok temu

AmiAmcia

Dziwisz się?

1 rok temu

Szpiczek

napisałem dobrej nocy i mi nie wyszło

3 lata temu

Dusiaczek020226

napisalam dozobaczenia zamiast do zobaczenia i mi nie zaliczyło :(

4 lata temu

Gregor.Jan

Dlaczego "Goodbye" razem a "good night" juz osobno?

3 lata temu

MaciejMacj

Bo tak sobie Anglicy wymyślili

3 lata temu

Rexp13

napisałem na razie i mi nie zaliczylo!

3 lata temu

monster.limona

Bo Goodbye oznacza Do widzenia.

3 lata temu

throey

Zamiast żegnaj dałam na razie i nie zaliczyło...

4 lata temu

buskes76

Bo "Na razie" to np "See you"

1 tydzień temu

buskes76

Albo "Bye" (to też "Pa")

1 tydzień temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.