1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Goodbye and good night!"

"Goodbye and good night!"

Tłumaczenie:Do widzenia i dobranoc!

April 9, 2014

27 komentarzy


zuzunina

a czy można napisać pa i dobranoc?


Emwue

Nie, ponieważ rejestry językowe się nie zgadzają – „pa” to forma kolokwialna a 'goodbye'(w odróżnieniu od kolokwialnego 'bye') to forma formalna.


Admin47

No właśnie! "Bye" równa się "Pa", a "Goodbye" równa się "Do widzenia".


Lena805591

Niestety nie napisałam podobnie i mi nie zaliczyło


Wiktoria976701

Dobrze mówiłam good night ale mi nie zaliczyło


Alicja475747

Do zobaczenia i dobranoc uznaje


GabPros

Można napisać żegnaj i dobranoc!


buskes76

a także "... dobrej nocy"


ZosiaKK

Napisalam po angielsku tylko z kednym bledem ortograficzmym i mi nie zaliczylo:(


Zuzanka0205

Trzy razy powiedziałam dobrze GOOD NIGHT i mi nie zaliczyło☹


Hania484099

Nie da się też -na razie i dobranoc - czy muśi być - do widzienia i dobranoc -


Nina502407

Posłuchajcie, 'goodbye' to nie jest ,,Pa" po angielsku tylko ,,żegnaj" lub ,,dowidzenia" a ,,Pa" to oznacza zazwyczaj ,,Bay" jest to istotne, bo jak kiedys bedziecie za granica to nie powiecie do randomowej osoby Bay, bo ta osoba moze to uznac za brak szacunku, przeciez nie bedziecie mowic do kazdego na ty. Dlatwgo to jest istotne bo ,,goodbye" i ,,bay" to sa inne slowa.


Piotr64075

Napisałem tak samo ale i tak jest błąd


ajgoor_

Lol napisalem dobranoc i do widzenia i nie zaliczylo!?


Szpiczek

napisałem dobrej nocy i mi nie wyszło


Dusiaczek020226

napisalam dozobaczenia zamiast do zobaczenia i mi nie zaliczyło :(


Gregor.Jan

Dlaczego "Goodbye" razem a "good night" juz osobno?


MaciejMacj

Bo tak sobie Anglicy wymyślili


Rexp13

napisałem na razie i mi nie zaliczylo!


monster.limona

Bo Goodbye oznacza Do widzenia.


throey

Zamiast żegnaj dałam na razie i nie zaliczyło...


buskes76

Bo "Na razie" to np "See you"


buskes76

Albo "Bye" (to też "Pa")

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.