Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"What are you eating?"

Μετάφραση:Τι τρώτε;

0
πριν από 7 μήνες

4 σχόλια


TTroK6VC

Δέν θά μπορούσε νά είναι καί πληθυντικός; Δηλ Τί τρώτε; Γιατί μού τό βγάλατε λάθος;

1
Απάντησηπριν από 7 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Θα μπορούσε. Ίσως να μην έχει προστεθεί στις εναλλακτικές :/

0
Απάντησηπριν από 7 μήνες

dimstath

και στον πληθυντικόη ίδια έκφραση ισχύει γιατί είναι λάθος το "τρώτε"

0
Απάντησηπριν από 4 μήνες

D_..
D_..
Mod

Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση έχει ήδη δοθεί στα σχόλια. :)
Αν τα ήδη υπάρχοντα σχόλια δεν εμφανίζονται την πρώτη φορά που μεταβαίνετε στη συζήτηση της πρότασης, παρακαλώ υποβάλετε αναφορά εδώ https://support.duolingo.com/hc/en-us/requests/new.

0
Απάντησηπριν από 3 μήνες