A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We could not go there last night."

Fordítás:Nem tudtunk odamenni tegnap éjszaka.

4 éve

6 hozzászólás


Szucsi92
Szucsi92

Bosszantó, hogy a "tegnap" helyett a "tegnep" lenne a jó válasz, de jelentettem, remélem így már más nem fog emiatt életet veszíteni. :)

4 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Köszi, én már a javított verzióval találkoztam :)

4 éve

jokutine

Nem tudtunk menni tegnap este miért nem jó?

4 éve

Gy.B.

Mert "go THERE" szerepel a mondatban.

3 éve

1016675146

A magyarban a ragozásban benne van hogy ki cselekszik. Miért kell a 'mi' mondat elejére? A vicces az, hogy itt meg azt írja, amit én is írtam, személyes névmás nélkül, mégsem fogadta el. Bosszantó, hogy a jó megoldással elmegy egy élet...

3 éve

fectroll
fectroll

Már nem kell. :)))

3 éve