"O çocuklarını müzede bırakır."

Çeviri:She leaves her children at the museum.

4 yıl önce

9 Yorum


bloodredsandman

Abi he she karmasasi var burda problem o

3 yıl önce

MderrisHas

his burada ait zamir mi ?

1 yıl önce

kral588

Aynen his kendi çocujçklarını anlamını katıyor cümleye

3 yıl önce

karizmatik.89

Left?

3 yıl önce

RojhatCan

Burada geniş zamanla çekilmiş bir fiil var, sizin dediğiniz '' bıraktı'' anlamındadır.

2 yıl önce

AtillaAltan33

OF let kullandım kabul etmedi

1 yıl önce

Feyza668034

He yazıncada kabul ediyo. Burda he she ayrımı yok

1 yıl önce

Ahmet284888

Put neden kabul edilmiyor?

9 ay önce

Serhatos1992

Bu cumlede neden in degil de at kullandik

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.