Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O çocuklarını müzede bırakır."

Çeviri:She leaves her children at the museum.

4 yıl önce

8 Yorum


bloodredsandman

Abi he she karmasasi var burda problem o

3 yıl önce

MderrisHas

his burada ait zamir mi ?

1 yıl önce

kral588

Aynen his kendi çocujçklarını anlamını katıyor cümleye

3 yıl önce

karizmatik.89

Left?

2 yıl önce

RojhatCan

Burada geniş zamanla çekilmiş bir fiil var, sizin dediğiniz '' bıraktı'' anlamındadır.

2 yıl önce

AtillaAltan33

OF let kullandım kabul etmedi

11 ay önce

Feyza668034

He yazıncada kabul ediyo. Burda he she ayrımı yok

10 ay önce

Ahmet284888

Put neden kabul edilmiyor?

5 ay önce