1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O şapkasını bırakır."

"O şapkasını bırakır."

Çeviri:He leaves his hat.

April 9, 2014

24 Yorum

Konu önem sırasına göre

ozlena

O zaman neden kelime seçeneklerinin içinde var

February 22, 2015

muh.adam

kelime seçeneklerinde olan bir kelime olan put niye kabul edilmedi kabul etmedi

October 26, 2016

tue449081

Leaves in yerine Left niye olmadi anlamadim

September 30, 2015

incikin_

● "He leaves his hat." (geniş zaman)
(= O, şapkasını bırakır.)

● "He left his hat." (-di'li geçmiş zaman)
(= O, şapkasını bıraktı.)

NOT: "Left" sözcüğü aynı zamanda "sol" anlamına da gelmektedir.

August 29, 2016

HulyaCakka

past kullanmiyoruz genis zamandayiz

September 24, 2016

Aygl702609

Left'in "sol" diye bir anlamı da var.Herhalde öyle anlamış.

February 27, 2016

Saint341

Left / Bildiğim kadarıyla left (v3) bıraktı demek ondandır .

January 20, 2019

bahadir35

She puts her hat dedim kabul etmedi.

December 7, 2014

wsynduo

Put koymak icin kullaniliyor, leave ise birakmak, ayrilmak, terk etmek manasinda

January 3, 2015

HakanYldz19

She drops her hat. neden olmuyor ?

August 29, 2016

incikin_

"drop" sözcüğü bildiğim kadarıyla "düşürmek" anlamında kullanılıyor; leave ise kasten bırakmak anlamında da kullanılabilir, bir yerde unutmak anlamında da.

● "He drops his hat."
= Şapkasını düşürür.

● "He leaves his hat on the bench."
= Şapkasını bankın üzerine bırakır/koyar."

● "He always leaves his hat at home."
= O her zaman şapkasını evde bırakır/unutur.

August 29, 2016

semihsefer

Bende " He leaves him hat" dedim doğru cevap olarak; " He leaves its hat" gösterdi.... Neden?

September 26, 2017

bernaad

Sanırım yanlıs yaptim ama kabul etti :D

March 16, 2015

GozdeYilmaz10

Her niye?

March 25, 2015

buketsevcan

"(onun) şapkası" derken orada bir sahiplik var. "my (benim), your (senin/sizin), his (erkekler için onun), her (kadınlar için onun), its (cansız varlıklar için onun), our (bizim), their (onların)" kelimelerini de sahiplik belirtmek için kullanıyoruz. Kalemim = my pencil, şapkası=his/her/its hat

April 4, 2015

Emremedes

She take off her hat olmazmıydı?

November 27, 2016

Saint341

take off OBJECT / Obje ne ise ....... Çıkar In that case ( take off her hat ( Onun şapkasını çıkar ) anlamında ondan olabilir .

January 20, 2019

Berkay62585

He puts his hat dedim neden olmadi bende mi bi sorun var

January 17, 2018

adnan451508

Him ile his arasindaki fark nedir

May 11, 2018

Saint341

He leaves the her hat / Şapkanın kimin olduğu belirtilmemiş ? O şapkasını bırakır ( kimin şapkasını ) -Belki o '' her ( kızın ) '' şapkasını bırakır denilmek istenildi ? Şapkasını ? geniş bir soru sorulmuşsa , geniş cevaplar da kabul edilmeli diye düşünüyorum ..

January 20, 2019

SudeSerraA

Hat yerine cap'i niye kabul etmedi

June 13, 2019

irfanayaz

He leaves his hat, Aynı cevaba yanlış dedi, şaka mı acaba

July 6, 2019

omercito

Bu tip durumlari raporlarsaniz daha saglikli olur kontrol edilebilmesi acisindan. Tartisma forumlarindan, verdiginiz cevaplar kontrol edilemiyor.

July 6, 2019

brahim398198

Seçenek olarak put görünüyor, cevap olarak kabul görmüyor. Sebep???

July 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.