"O şapkasını bırakır."

Çeviri:He leaves his hat.

4 yıl önce

17 Yorum


ozlena

O zaman neden kelime seçeneklerinin içinde var

3 yıl önce

muh.adam

kelime seçeneklerinde olan bir kelime olan put niye kabul edilmedi kabul etmedi

2 yıl önce

tue449081

Leaves in yerine Left niye olmadi anlamadim

3 yıl önce

incikin_
incikin_

● "He leaves his hat." (geniş zaman)
(= O, şapkasını bırakır.)

● "He left his hat." (-di'li geçmiş zaman)
(= O, şapkasını bıraktı.)

NOT: "Left" sözcüğü aynı zamanda "sol" anlamına da gelmektedir.

2 yıl önce

HulyaCakka

past kullanmiyoruz genis zamandayiz

2 yıl önce

Aygl702609

Left'in "sol" diye bir anlamı da var.Herhalde öyle anlamış.

2 yıl önce

HakanYldz19

She drops her hat. neden olmuyor ?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"drop" sözcüğü bildiğim kadarıyla "düşürmek" anlamında kullanılıyor; leave ise kasten bırakmak anlamında da kullanılabilir, bir yerde unutmak anlamında da.

● "He drops his hat."
= Şapkasını düşürür.

● "He leaves his hat on the bench."
= Şapkasını bankın üzerine bırakır/koyar."

● "He always leaves his hat at home."
= O her zaman şapkasını evde bırakır/unutur.

2 yıl önce

semihsefer

Bende " He leaves him hat" dedim doğru cevap olarak; " He leaves its hat" gösterdi.... Neden?

1 yıl önce

bahadir35

She puts her hat dedim kabul etmedi.

4 yıl önce

wsynduo

Put koymak icin kullaniliyor, leave ise birakmak, ayrilmak, terk etmek manasinda

3 yıl önce

bernaad

Sanırım yanlıs yaptim ama kabul etti :D

3 yıl önce

GozdeYilmaz10

Her niye?

3 yıl önce

buketsevcan

"(onun) şapkası" derken orada bir sahiplik var. "my (benim), your (senin/sizin), his (erkekler için onun), her (kadınlar için onun), its (cansız varlıklar için onun), our (bizim), their (onların)" kelimelerini de sahiplik belirtmek için kullanıyoruz. Kalemim = my pencil, şapkası=his/her/its hat

3 yıl önce

Emremedes

She take off her hat olmazmıydı?

2 yıl önce

Berkay62585

He puts his hat dedim neden olmadi bende mi bi sorun var

10 ay önce

adnan451508

Him ile his arasindaki fark nedir

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.