"Sometimes he plays with us."

Çeviri:Bazen o bizimle oynar.

April 9, 2014

13 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

oslmtrn

'bizimle birlikte' diyince yanlış kabul etti ?

June 8, 2014

Mursel_61

Birlikte demek için together da olmalıydı

January 5, 2015

BatuhanDzg

''Sometimes'' yerine ''ara sıra'' da olabilir.

April 9, 2014

yalcinkara

"bazı zamanlar" (?)

November 15, 2014

agsgenetik

"Bazı zamanlar o bizimle oynar" neden doğru değil

March 4, 2015

dilanbatur

ya bende mi bir sıkıntı var ne zaman play görsem oynamak değil çalmak yazıyorum neden o anlamını hiç kabul etmiyor.. mesela burada hayal ettığim ilk şey adamlarım müzik grupları var arkadaş arada onlarla çalıyormuş gibiydi

July 13, 2016

[aktif olmayan kullanıcı]

    Çalmak ile oynamak arasındaki farkı ben de unutmuştum kabul etmiyor. Cümlenin anlamına göre hangisi olduğunu çıkarmaya çalış. :)

    December 5, 2017

gunes12342

    Ben dogru yazdim

    November 8, 2017

Fluea

    "Bazen o da bizle oynar." çevirisi neden yanlış kabul ediliyor?

    December 2, 2017

can_ping1234

    bazen o bizle oynar ile bazen o da bizle oynar arasında çok büyük bir fark var eğer senin dediğin gibi deseydi sometimes he plays with us too derdi burada ''too'' /-de/-da anlamında kullanılır bunlara dikkat edelim lütfen !

    December 15, 2017

    [aktif olmayan kullanıcı]

      "Bazen o da bizimle oynar" yazdım kabul etmedi. Doğru dediği ile hiç fark yok.

      December 5, 2017

Karabacak3

      Arasira dedm kabul etmedi

      December 10, 2017

ArifTA2

      Sometimes neden en önde yazılmış.. He plays sometimes with us. Olmaz mı?

      October 10, 2018
      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.