1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sometimes he plays with us."

"Sometimes he plays with us."

Çeviri:Bazen o bizimle oynar.

April 9, 2014

19 Yorum


oslmtrn

'bizimle birlikte' diyince yanlış kabul etti ?


Mursel_61

Birlikte demek için together da olmalıydı


BatuhanDzg

''Sometimes'' yerine ''ara sıra'' da olabilir.


yalcinkara

"bazı zamanlar" (?)


I_AM_A_TURKISH

Buradaki hata : PLAY "Çalmak" ve "Oynamak" anlamlarının her ikisini de taşır. "O bazen bizimle çalar." dedim kabul etmedi. KABUL ETMESİ GEREKİYORDU.


Nehir184981

Hırsızmı ki çalsın


Nehir184981

Play =çalışmak /oynamak


agsgenetik

"Bazı zamanlar o bizimle oynar" neden doğru değil


ferdi48130

Somtimes = ara sıra, bazen


dilanbatur

ya bende mi bir sıkıntı var ne zaman play görsem oynamak değil çalmak yazıyorum neden o anlamını hiç kabul etmiyor.. mesela burada hayal ettığim ilk şey adamlarım müzik grupları var arkadaş arada onlarla çalıyormuş gibiydi


[aktif olmayan kullanıcı]

    Çalmak ile oynamak arasındaki farkı ben de unutmuştum kabul etmiyor. Cümlenin anlamına göre hangisi olduğunu çıkarmaya çalış. :)


Fluea

    "Bazen o da bizle oynar." çevirisi neden yanlış kabul ediliyor?


can_ping1234

    bazen o bizle oynar ile bazen o da bizle oynar arasında çok büyük bir fark var eğer senin dediğin gibi deseydi sometimes he plays with us too derdi burada ''too'' /-de/-da anlamında kullanılır bunlara dikkat edelim lütfen !


    [aktif olmayan kullanıcı]

      "Bazen o da bizimle oynar" yazdım kabul etmedi. Doğru dediği ile hiç fark yok.


Karabacak3

      Arasira dedm kabul etmedi


ArifTA2

      Sometimes neden en önde yazılmış.. He plays sometimes with us. Olmaz mı?


TevfikSork

      ara sıra o bizimle oynar arasındaki fark nedir?


OsmanBuyukDede

      "Bazı zamanlar" kabul edilmeliydi...

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.