1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The sum is negative."

"The sum is negative."

Çeviri:Toplam negatiftir.

April 9, 2014

18 Yorum


CenkTasa

toplam olumsuz 'da doğru değilmidir

April 9, 2014

omercito

Sayısal bir toplamdan bahsediliyor. Olumlu veya olumsuz sayılar olmaz; pozitif veya negatif sayılar olur. O yüzden "toplam olumsuz" demek hatalı olacaktır.

April 9, 2014

Begm245210

Sonuç negatiftir daha mantıklı değil mi?

August 13, 2015

maerdem

Bu anlamda kullanılmış bir cümlede "sum", "sonuç" olmaz mı?

January 21, 2015

jzlcdh

"sonuç" "result" demek. "The result is negative." olur.

November 18, 2015

yaprakyagmur

sum aklıma gelmeyince total yazdım kabul olmadı niçin?

January 25, 2015

beni_affet_fan

sum'un üstune bas zaten anlami çıkıyor

June 28, 2016

borabora16

Orda söyleneni yazmalıydın

July 1, 2015

babende1

toplam olumsuz türkçesi olmuyor mu? negative veya negatif türkçe mi?

March 4, 2017

tanricasivenus

Toplam negatiftir ne demek lan ¿

July 9, 2015

mizinamo

x = 5, y = -12; x + y = -7. Toplam negatif, yani sıfırdan az.

August 30, 2015

ferdi48130

Sum ı same diye duydum yazdım donk dedi

December 18, 2015

tanjantalfa

NEGATİF OLUMSUZ DEMEKTİR

September 5, 2016

havvaner

bu nedir ya..daha net cümleler kurun o zaman .yok sayılar olursa olumsuz anlamı olmazmış .. karşılığı olumsuz işte ben öğrendiğimle karşılığını söylemeye çalışıyorum yok bu rakam ,yok bu harf onu mu irdeliyorum

November 10, 2016

baremenneske

Seslendirmede "this sum" gibi söylüyor.

July 21, 2017

Ahmet99965

Aklima ilk integral geldi

July 28, 2018

Osman148224

Toplam eksidir.

Bu da mi gol degil

September 30, 2018

Akif225383

Toplam olumsuzdur. İlginç bir çeviri

July 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.