1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The sum is negative."

"The sum is negative."

Çeviri:Toplam negatiftir.

April 9, 2014

18 Yorum


CenkTasa

toplam olumsuz 'da doğru değilmidir


omercito

Sayısal bir toplamdan bahsediliyor. Olumlu veya olumsuz sayılar olmaz; pozitif veya negatif sayılar olur. O yüzden "toplam olumsuz" demek hatalı olacaktır.


Begm245210

Sonuç negatiftir daha mantıklı değil mi?


maerdem

Bu anlamda kullanılmış bir cümlede "sum", "sonuç" olmaz mı?


jzlcdh

"sonuç" "result" demek. "The result is negative." olur.


yaprakyagmur

sum aklıma gelmeyince total yazdım kabul olmadı niçin?


beni_affet_fan

sum'un üstune bas zaten anlami çıkıyor


borabora16

Orda söyleneni yazmalıydın


babende1

toplam olumsuz türkçesi olmuyor mu? negative veya negatif türkçe mi?


tanricasivenus

Toplam negatiftir ne demek lan ¿


mizinamo

x = 5, y = -12; x + y = -7. Toplam negatif, yani sıfırdan az.


ferdi48130

Sum ı same diye duydum yazdım donk dedi


tanjantalfa

NEGATİF OLUMSUZ DEMEKTİR


havvaner

bu nedir ya..daha net cümleler kurun o zaman .yok sayılar olursa olumsuz anlamı olmazmış .. karşılığı olumsuz işte ben öğrendiğimle karşılığını söylemeye çalışıyorum yok bu rakam ,yok bu harf onu mu irdeliyorum


baremenneske

Seslendirmede "this sum" gibi söylüyor.


Ahmet99965

Aklima ilk integral geldi


Osman148224

Toplam eksidir.

Bu da mi gol degil


Akif225383

Toplam olumsuzdur. İlginç bir çeviri

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.