Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Jij zal jezelf helpen."

Vertaling:You will help yourself.

8 maanden geleden

2 opmerkingen


jolandarut

Ik had bovenstaande betekenis geantwoord, maar dat werd fout gerekend omdat het yourselves zou moeten zijn. Maar dat is toch juist als het om jullie zou gaan (meervoud)

8 maanden geleden

El2theK
El2theK
Mod

Yourself en yourselves worden beide geaccepteerd. Zonder het volledige antwoord is het moeilijk om te weten waarom het antwoord fout was.

Bij een meerkeuzevraag moeten alle goede antwoorden geselecteerd worden, indien dat het geval was.

8 maanden geleden