1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "See you, you are welcome!"

"See you, you are welcome!"

Çeviri:Görüşürüz, rica ederim!

April 9, 2014

6 Yorum


CanberkYlmz

görüşmek üzere neden olmuyor.. gelecek zaman diye mi?

April 9, 2014

secretrecipe

"Görüşmek üzere" çevirisi de doğru. See you olarak kullanıldığında "görüşürüz"; see you soon, see you later, see you tomorrow gibi kullanımlarda "[yakında/sonra/yarın] görüşürüz/görüşmek üzere" şeklinde çevirmek daha yaygın.


CanberkYlmz

teşekkür ederim :)


escape16

You are welcome problem degil anlami da var neden kabul edilmiyor


fikretcandemir

Ortada bir sorun varsa ya da karşınızdaki bir kusur ettiğini düşünüyorsa bu anlama gelebilir bence


fikretcandemir

Öyle bir durumda "not problem" daha uygun olur bence

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.