1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have a plate."

"I have a plate."

Çeviri:Bir tabağım var.

April 9, 2014

38 Yorum


ferhan216688

Have "sahip olmak" anlamını taşır


Orgillan

Have ile has ne farkediyor karıştırıyorum yardımcı olurmusunuz?


Karin1110

Have I,they ve we de kullanılır Has he she it de kullanılır


NigaritoM

Adam bir soru sordu hepsi cevab verdi ama ben soru sorunca bir kişi bile cevab vermiyor. Yazıklar olsun size :D


Dolunayss

Sorunu görürsek cevap veririz kardeşim ne boş yapıyorsun :D?


Sessizdam

Anan boş yapıyor :D


Dolunayss

Have you we they ve I için kullanılır has he she it için kullanılır fark bu


iko977633

Has de he she it kullanılıyor..ama have de I you we they kullanılıyor


zarina388339

Have i you we they ile işlenir amma has he she it ile kullanilir


Humay234803

Have I,You,We,They'de Has He,She,It'de kullanılır


aydn549380

valla bende bilmiyorum kardeş bilsem söylerim


Sma525141

Has "He, She, İt"də olur


abidinaydin

bir tabağım var ile benim bir tabağım var arasında hiç bir fark yok, ilkinde şahıs zamiri kullanılmıyor.Lütfen yanlış kabul etmeyiniz.


btsarmy744408

Birşey diycem plate nedir öğretmeden soruyorlar bildim ama yanlış yapsaydım kalbimi götürcekti


Havva215884

Tabak altina tikla yazıyor zaten


Farid1990

"Benim bir tabağım var" olması lazım


Nisanur932768

Benim'i yazmasa da olur


pidzama

I learn turkish not english by this course. Why I can't say Bende bir tabak var?


NeslihanKo526696

Benim bir tabağım var dedim kabul etmedi hatta hiç bir ses kayıdında en basidindede kabul etmedi gectim hep ?


WZKnHCkn

Cevabı, benim bir tabağım var , ama seçeneklerde , benim , seçeneği yok? Yani bence aralarında biraz fark var?


haruntaskn_

Dostum bir tabağım var derken tabaktaki "ım" eki benim=I kelimesini katıyor cevap "Benim bir tabağım var" da olabilir "bir tabağım var da olabilur


GachaKarag

Bir an söyleyemeyeceğim diye korktum (sesli olarak istedi)


Mstovc.

Plate : anlamı hem tabak hemde plaka sınavda çıksa sıkıntı


nlvrgn

Ayyyyyy yeter be susuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu6u6un


Tom840838

Have sahip olmak anlamını taşır arkadaşımızın dediği gibi has ise örneğin onun kedisi diye nasil deriz The cat has mesela


BenglKtay

Burdaki herkes öğrenci mi??


osman766499

Bir tane a'yı unuttum


Piremsesek

Ben "I have a plate" yazmak yerine I have plate yazdım.olan oldu


Leyla_2009

Ceviride Boyle olamalidi-Benim bir tabagim var


Sessizdam

Başa benimi getirsek


Esmanur_zby

Plate i yeni duydum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.