"I have a plate."

Çeviri:Bir tabağım var.

April 9, 2014

67 Yorum

Konu önem sırasına göre

ferhan216688

Have "sahip olmak" anlamını taşır

February 6, 2016

beyzaoffic

Teşekkürler ben gerçekten bilmiyordum

September 8, 2017

Mavirem123

Aynn

February 14, 2019

hello645401

Gerçektenmi teşekkür ederim

December 4, 2016

netuhafgun

Bunu öğrendiğime çok sevindim. İnanamıyorum

May 30, 2018

Orgillan

Have ile has ne farkediyor karıştırıyorum yardımcı olurmusunuz?

June 10, 2016

Karin1110

Have I,they ve we de kullanılır Has he she it de kullanılır

June 3, 2017

musaensardeniz

Have I you we they için kullanılır Has ise He she it için

October 1, 2019

Rufet452553

Have 1 ci sahsda olur

February 13, 2019

pidzama

I learn turkish not english by this course. Why I can't say Bende bir tabak var?

April 11, 2015

Baran484784

Cümlelerin sırasını karıştırıyom yardımcı olursanız sevinirim

July 10, 2019

melsoft

i have a plate soylermisiniz var kelimesi bunun neresinde

September 25, 2014

RinneParad

Have sahip olmak anlaminda kulanilir bir cumledir have = sahip olmak ornek= i have dog . Anlami= bir kopege sahbim (bir kopegim var)

November 1, 2015

Minel539179

Var ve sahip olmak ayni anlama gelir

March 27, 2016

rufeyda2

Yardımcı oldun çok sağal :)

March 4, 2016

S_e_c_r_e_t

Have sahip olmak demek bu yüzden benim bir tabağı var demek

June 21, 2019

AhmetGke2

Have sahipliği belirtir

November 9, 2015

tumblrdevotee

Sahip olmak, var olmak anlamina gelmezmi?

November 28, 2015

adakaplan

have var demek

December 4, 2015

Melisa289449

Have =sahip olmak,

January 3, 2018

Adem141064

Have var anlamını katıyor

March 23, 2018

Sebahat19991

I have a plate Benim bir tabağım var⚡ Bir tabağın var

July 19, 2019

FatmaNur314531

Bu nasil soru yaa

August 14, 2019

WZKnHCkn

Cevabı, benim bir tabağım var , ama seçeneklerde , benim , seçeneği yok? Yani bence aralarında biraz fark var?

August 28, 2019

GachaKarag

Bir an söyleyemeyeceğim diye korktum (sesli olarak istedi)

September 27, 2019

kaplan91

Ne yazdin ki kabul etmedi.

August 27, 2014

melsoft

Benim tabagim yazdim kabul etmedi

September 25, 2014

C0S4R

benim tabağım. " my plate "

September 2, 2015

Sultan851954

Aynn

October 21, 2015

DerinYzak

Benim bir tabağim var die yzcaktin ok

September 25, 2014

sude69

Var yazmadiğin için cok normaldir

April 3, 2015

RinneParad

Ing ce sini yaz

November 1, 2015

S_e_c_r_e_t

I have a plate

June 21, 2019

irem581659

Var nye yazmiyon

June 9, 2016

asdassa

arkadaş degiğini anlamızos ki plate derken pleyt gibi dio

October 15, 2014

RanaKocaol

bence doğru dio plate mi desin

February 5, 2015

omar1691

sen ne dedin ki eda yel saan diyorum bu sözü

March 26, 2015

adakaplan

beer nedir

December 4, 2015

Gizem641383

Bira

February 10, 2018

zeynepsevim06

Tabakalarım olmıycak mı of ya

December 19, 2015

ilhan917556

Cok komik

December 23, 2015

mehmetali148672

Hbx yazdim Kabul etmedi

March 4, 2016

NSI77

ben bir tabağa sahibim

June 19, 2016

Cevherefe

Ben bir tabağa sahibim olacak.

July 27, 2016

NeslihanKo526696

Benim bir tabağım var dedim kabul etmedi hatta hiç bir ses kayıdında en basidindede kabul etmedi gectim hep ?

February 14, 2017

feride463465

Demek cok zor

April 9, 2017

GrayWolf10

Arkadaslar

September 6, 2017

GrayWolf10

Hi

September 6, 2017

profil119807

Benim evabimda dogru

March 23, 2018

havva398095

Doğru yaptigim halde yanlış defi.

April 14, 2018

-PJM-

Peki "Tabağım var" nasıl denir?

June 2, 2018

nihal999999

I have plate

May 25, 2019

cantrk219982

Birisi yardimci olabilirmi

July 23, 2018

HdjJd7

Çok güzel

August 3, 2018

iukimini24
<h1>ihaveaplate</h1>
August 14, 2018

iskenderab1

Guzelmis

November 25, 2018

Gunel127551

tesekkurler

December 6, 2018

MustafaFat350211

C u Ghk

January 13, 2019

Rufet452553

Burda sozderin yarisi ingilis dilinde yarisi turk

February 13, 2019

Mehtab9613

.

December 21, 2018

Zbeyde802610

Arkadaşlar yardımcı olur musunuz? Ben yanlış yaptım

March 21, 2019

Necdetrebe4

Ben burda hile yaptım mikrofonu açtım seslendirdim o kadının sesini

August 5, 2017

KADERRBERRA

'my have a plate' olmayacakmı çünkü 'I' derken ben diyor.

December 29, 2017

EdaYel

Ya niye kabul etmiyo

August 17, 2014

CeylanAleyna

Oh my God, where is your God?

January 16, 2015

serdaro81

Senin dediğin ne alaka şimdi burada? God Allah(tanrı) demek."şimdi o "ey Allahım senin tanrın nerede?" oluyor.burası tartışma alanı saçma sapan şeyler yazmayın

November 22, 2015

mehmetali148672

Gunah

March 4, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.