Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Pada na nas deszcz."

Tłumaczenie:It rains over us.

4 lata temu

13 komentarzy


GodiSandra
GodiSandra

"Raindrops Keep Fallin' On My Head"
https://www.youtube.com/watch?v=hziG9Nr6KHU

2 lata temu

karomar123

Dlaczego a rain is falling on us to błędna odpowiedź?

3 lata temu

grzes.l

Ponieważ

9 miesięcy temu

ani313

Czyli: to deszczy na nas?

2 lata temu

Yola448704

It rains over us - Pada na nas.

2 miesiące temu

Kotezzer

Dlaczego nie może być it's raining on us

2 lata temu

ShepZ
ShepZ

Gdzie tu jest czas przyszly? :v

1 rok temu

kichas

(1).w/g przeczytanej gramatyki /rain/ jest rzeczownikiem niepoliczalnym a takowe nie maja liczby mnogiej po za wyjątkami, czy /rain/ jest tym wyjątkiem i posiada liczbę mnogą ? (2). czy /it rains/ znaczy pada deszcz czy może padają deszcze?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

W tym zdaniu rain jest czasownikiem, a ponieważ podmiotem jest it, czyli 3. os. liczby pojedyncznej, to musimy dodać końcówkę -s.

4 lata temu

rapanuja

o matko,skomplikowane to

3 lata temu

ani313

Jest czasownikiem czyli deszczy?

2 lata temu

BaejRydwas

Nie może być? There is raining over us ?

4 lata temu

mirriel
mirriel

Nie. Jak już to It is raining...

4 lata temu