1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben sade kahve içerim."

"Ben sade kahve içerim."

Çeviri:I drink pure black coffee.

April 9, 2014

3 Yorum

Konu önem sırasına göre

atik007

Bu cümlede plain kullanılabilir mi?

April 9, 2014

omercito

"Black coffee" zaten kremasız, sütsüz, herhangi bir ekstrasız kahve demektir. Burada pure veya plain kullanılmasına ihtiyaç yok. Onun dışında "plain coffee" ve "pure coffee" ifadeleri de kullanılıyor.

April 9, 2014

atik007

Teşekkürler, ben de "i drink plain coffee" olarak çevirmiştim ama kabul olmayınca bir an şüpheye düştüm :D.

April 9, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.