"Ididnotrememberhim."

Переклад:Я не пам'ятав його.

1 рік тому

4 коментарі


oepz6

Чому не може бути„я не пам'ятаю його"

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

У конструкціях типу did not remember час передає допоміжне дієслово did. Це друга форма дієслова do, тобто, минулий час. Основне дієслово (remember) завжди у першій формі, як у словнику.

http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf

Тут на стор 53-64 корисно почитати про заперечні, а заодно і про питальні речення, бо в них є багато спільного.

9 місяців тому

HWnp12

Я тільки і говорила б заперечними і питальними реченнями минулого часу: ніяких неправильних дієслів!!!

2 місяці тому

Fb8U1
Fb8U1

Додам ложку дьогтю: do - теж неправильне дієслово (do; did; done) ☺

2 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.