Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Ο αδερφός μου δουλεύει σε ένα βενζινάδικο."

Μετάφραση:My brother works in a gas station.

πριν από 8 μήνες

2 σχόλια


Ioanna678593
Ioanna678593

"My brother works in a gas station" "ο αδερφός μου δουλεύει σε ένα σταθμό φυσικού αερίου" είναι η κατά λέξη μετάφραση. Το βενζινάδικο πως λέγεται?

πριν από 8 μήνες

D_..
D_..
Mod

Στις ΗΠΑ το βενζινάδικο είναι gas station γιατί τη βενζίνη τη λένε gas από το gasoline. Στο Ηνωμένο Βασίλειο το βενζινάδικο λέγεται petrol station γιατί τη βενζίνη τη λένε petrol (και το πετρέλαιο diesel). Η κατάληξη -άδικο που υποδηλώνει τοποθεσία στα ελληνικά μεταφράζεται από τη λέξη station. Δηλαδή αυτοί λένε 'βενζινοσταθμός' αλλά με δύο λέξεις.
Το φυσικό αέριο είναι natural gas.

πριν από 8 μήνες