Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir şehrin nüfusu"

Çeviri:The population of a city

4 yıl önce

8 Yorum


BuraGler

a city's population neden olmuyor?

4 yıl önce

omercito
omercito

İnsanlar dışındaki (canlı ve cansız) varlıklarda aitlik bildirirken genel olarak (bazı istisnalar dışında) "of" kullanıyoruz.

4 yıl önce

BuraGler

Çok teşekkür ederim, lingotunu verdim.

4 yıl önce

omercito
omercito

Rica ederim.

4 yıl önce

oguzhann.

Oluyor sen bir hata yapmışsındır

3 yıl önce

softdevil

A city of the population neden olmadı acaba

3 yıl önce

emotionalman

o zaman şehrin nüfusu değil, nüfusun şehri anlamı çıkıyor..

3 yıl önce

bilalcollu

bende aynisini yazdim

3 yıl önce