1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bir şehrin nüfusu"

"Bir şehrin nüfusu"

Çeviri:The population of a city

April 9, 2014

15 Yorum


BuraGler

a city's population neden olmuyor?


omercito

İnsanlar dışındaki (canlı ve cansız) varlıklarda aitlik bildirirken genel olarak (bazı istisnalar dışında) "of" kullanıyoruz.


BuraGler

Çok teşekkür ederim, lingotunu verdim.


oguzhann.

Oluyor sen bir hata yapmışsındır


daisy563976

The population a city = bir sehir nufusu The population of a city = bir sehrin nüfusu


Vera60304

"A" population neden olmadı, belirli bir sehir degil ki "the" kullanalım


softdevil

A city of the population neden olmadı acaba


emotionalman

o zaman şehrin nüfusu değil, nüfusun şehri anlamı çıkıyor..


bilalcollu

bende aynisini yazdim


Kubra-arslan

A city of the population cevabı olmuyor


Melis_Erkan

Öyle dersen şehrin nüfusu değil, nüfusun şehri anlamına geliyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.