1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bir şehrin nüfusu"

"Bir şehrin nüfusu"

Çeviri:The population of a city

April 9, 2014

10 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

BuraGler

a city's population neden olmuyor?

April 9, 2014

omercito
Mod

İnsanlar dışındaki (canlı ve cansız) varlıklarda aitlik bildirirken genel olarak (bazı istisnalar dışında) "of" kullanıyoruz.

April 9, 2014

BuraGler

Çok teşekkür ederim, lingotunu verdim.

April 9, 2014

omercito
Mod

Rica ederim.

April 9, 2014

oguzhann.

Oluyor sen bir hata yapmışsındır

February 1, 2015

softdevil

A city of the population neden olmadı acaba

February 14, 2015

emotionalman

o zaman şehrin nüfusu değil, nüfusun şehri anlamı çıkıyor..

August 8, 2015

bilalcollu

bende aynisini yazdim

May 11, 2015

Kubra-arslan

A city of the population cevabı olmuyor

January 1, 2019

Zuzu257153

Niye is yok ??

July 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.