"They announce the next stage."

Fordítás:Bejelentik a következő szakaszt.

April 9, 2014

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


aptg.gabi

lövetkező? :D jelentve :)


derandrea

Hibás eredmény


amukbazso

Stage az nem lehet ebben az esetben pàlya ?


MiklosVandor

Szerintem inkább bemutató,ha a stage színpad,de autós rallyban vagy kerékpárversenyen szakasz,itt biztos erről van szó.


HajdA1

Miért gondolom, hogy a "stage" évad is lehetne?


silabus

stage jelentését színhelyként nem fogadja el, holott a szótárban szerepel.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.