A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We have batteries."

Fordítás:Vannak elemeink.

4 éve

4 hozzászólás


hb433
hb433

"van elemunk"

egyes szamban is jonak kene lennie, nekem kicsit magyartalanul hangzik ilyenkor a tobbes szam.

4 éve

fectroll
fectroll

Lehetséges, hogy magyartalan, meg egyes számban is jónak kell lennie, ha az angol mondat is egyes számban van.

  • Vagyis a "batteries" fog "elem" jelentéssel bírni, mert szerinted magyartalan...

  • Megértésed előre is köszönjük... :-))))))))))))))))))))

3 éve

Marika133261

Ez egyszerűem érthetetlen, amit mond!!!

3 hónapja