Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben gazeteyi okurum."

Çeviri:I read the newspaper.

4 yıl önce

20 Yorum


mcaliskan

gazeteyi derken the koyulması mı lazım?

4 yıl önce

secretrecipe

"the" kullanımı hakkında şu yazıya göz atın: https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

duanur2

Tabikide hayir

6 ay önce

gs05

The nın anlamı ne???

4 yıl önce

deniz000

The ,objeye "yı,yi" anlamı katar

4 yıl önce

MetinAydinn

Bakınız "the" bağlacını bu kadar kafanızda zorlaştırmayınız. Mesela "Ben gazete okurum." Deseydi o zaman "the" kullanmanıza gerek yoktu. Çünkü belirsizlik var. Ama gazete(yi) dediği icin belirli bir gazeteden bahsetmiş aslında o (yi) anlamı cümlede "the" demektir.

2 ay önce

ebrarebrar

Şu the dan basima ne geldi

4 yıl önce

ismail271184

Güzel

5 ay önce

nacikosif08

Reads da s harfi nerede gelir

3 ay önce

MustafaCan90298

Bu cümle sayesinde "the" nin gerekliliğini asla unutmayacağım.

2 ay önce

tucegokhan0

the koymadık diye hatalı saymanız yanlış

2 yıl önce

akif690119

The olmadı mı olmuyor arkadaslar

2 yıl önce

Aytac58744

Ben uzerine vurdum olmadi amma

6 ay önce

RadyasyonYilani

Şu "The"nın Allah belasını versin :)

3 yıl önce

geveze46

ya bunlar kelımeyı anlamıyo

2 yıl önce

EfSaNe38.Ahmet

kardesim olmuyoooooo

2 yıl önce

mcngz1

Evet

2 yıl önce

wictorhigo

bune ya

2 yıl önce

CededgGsts

Ewet

2 yıl önce

ARDA312931

BEN tüm harflre bstım

1 yıl önce