"Ben gazeteyi okurum."

Çeviri:I read the newspaper.

4 yıl önce

6 Yorum


mcaliskan

gazeteyi derken the koyulması mı lazım?

4 yıl önce

secretrecipe

"the" kullanımı hakkında şu yazıya göz atın: https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

gs05

The nın anlamı ne???

4 yıl önce

deniz000

The ,objeye "yı,yi" anlamı katar

4 yıl önce

MetinAydinn

Bakınız "the" bağlacını bu kadar kafanızda zorlaştırmayınız. Mesela "Ben gazete okurum." Deseydi o zaman "the" kullanmanıza gerek yoktu. Çünkü belirsizlik var. Ama gazete(yi) dediği icin belirli bir gazeteden bahsetmiş aslında o (yi) anlamı cümlede "the" demektir.

4 ay önce

tncy109259

ı am read olarak neden olmadı

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.