Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben gazeteyi okurum."

Çeviri:I read the newspaper.

4 yıl önce

9 Yorum


mcaliskan

gazeteyi derken the koyulması mı lazım?

4 yıl önce

secretrecipe

"the" kullanımı hakkında şu yazıya göz atın: https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

gs05

The nın anlamı ne???

4 yıl önce

deniz000

The ,objeye "yı,yi" anlamı katar

3 yıl önce

MetinAydinn

Bakınız "the" bağlacını bu kadar kafanızda zorlaştırmayınız. Mesela "Ben gazete okurum." Deseydi o zaman "the" kullanmanıza gerek yoktu. Çünkü belirsizlik var. Ama gazete(yi) dediği icin belirli bir gazeteden bahsetmiş aslında o (yi) anlamı cümlede "the" demektir.

4 hafta önce

ebrarebrar

Şu the dan basima ne geldi

3 yıl önce

ismail271184

Güzel

3 ay önce

nacikosif08

Reads da s harfi nerede gelir

1 ay önce

MustafaCan90298

Bu cümle sayesinde "the" nin gerekliliğini asla unutmayacağım.

3 gün önce