"We read newspapers."

Çeviri:Gazete okuruz.

April 9, 2014

10 Yorum
Tartışma kilitli.

Önce en önemli yazışma dizisi

Kolaveridi

Gazeteleri olmayacak mi?

April 9, 2014

semihcagat

Milk: süt The milk: sütü Newspapers: gazete The newspapers: gazeteleri Bizdeki belirtili nesne işte :)

April 13, 2014

Oguzhankahraman

Gazeteleri değil ama, biz gazeteler okuruz olmucak mı?

May 14, 2014

hyry_26

Gazeteleri olması için başında the olmali

April 22, 2014

secretrecipe

Neden olmadığı konusunda şu yazıya göz atın: https://www.duolingo.com/comment/1646458

April 10, 2014

KubilayKaradeniz

gazeteler yazdım olmadı geçende gazeteleri yazdım yine olmadı yeter artık bıktım şu ufak hatalardan

April 24, 2014

-Ceren-_-

Ufak bir hata değil aslında.Biz Türkçe'de genel ifadeler için tekil kullanırken, İngilizce dilinde çoğul kullanılır."gazeteleri" olması için de "the newspapers" olması gerekirdi. şuraya bakabilirsiniz https://www.duolingo.com/comment/1632177 https://www.duolingo.com/comment/1646458

May 1, 2014

UgurTtku

Bir the nelere kadir :)

May 3, 2014

tamustanaime

gazetenin ingilizcesi çoğul yazılmış çoğul çevirince yanlış sonuç çıkıyor anlamadım ?

April 24, 2014

Selcen_Ozturk

çünkü diller birbirine direkt çevrilemez! https://www.duolingo.com/comment/1632177

May 1, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.