"Ekmek ve yağ"

Çeviri:Bread and oil

April 9, 2014

27 Yorum


KbraKl3

Yağ fat deil ki oil ya da butter

November 27, 2014

Su_Isoy361

Butter katı mesela tereyağı gibi, oil sıvı yağ anlamlı


melis723997

Butter ile oil arasındaki fark ne?


sawashian

'Oil' Türkçe karşılığı 'Sıvı yağ' ayrıca 'petrol/neft' demek. 'Butter' ise halis mulis mis gibi 'tere yağı' demek :)


UmutA6

Butter tereyağı oil yag


zeynepsevim06

Bread and oil olmasi gerek ama bread and fat yazmış


Mkqueendam

Yok yanlış görmüşsün zaten bread and oil yazıyor


ceylin954830

Butter tereyagi oil sivi yag


kaan843957

Do do doğru d ile başlar biliyoz demeyin


38serpil

bread and oil doğru cevaptır. Butter tere yağıdır.


GlmserBeyz

Ya bir kelime eksik yazinca noluyo ya geri veriyo onu 1 2 seyden sonra


EmreKrbs

Neden bu sefer başa the getirmedik


gavurca_talebesi

Ben iki sözcüğün başına da ''the'' yazdım. Programa göre her ikisi de doğru cevap ama kafam karıştı. Bir fark var mı arkadaşlar? Aydınlatın lütfen. :)


tunasoysal0

The bread and oil diyemiyomuyuz?


YunusTr

oil and bread dedim ama kabul etmedi


Mkqueendam

Bence çok kolay


supergirl42218

Buttrr diye bisey yazmioki


Mkqueendam

Eğer dediğiniz gibi butter olsa birileri ekmeğin üstüne yağ sürerdi


UnknownGamer_TR

"the bread and oil" in neresi yanlış


bayram360568

Çok kolay bir şeyi neden büyütüyorsunz anlamiorum ya

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.