1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "wspieramy kobiety."

"wspieramy kobiety."

Tłumaczenie:We support women.

April 9, 2014

5 komentarzy


pogun

Czy poprawnie jest - "we assist women" ?


yuioyuio

"Assist" znaczy to samo, co "help" czyli pomagać, a to jednak nie jest to samo, co "wspierać".


Alusiaa

Dlaczego nie powiemy ''we support a women'' ??


niemen82

Wlasnie. Dlaczego nie a women ?


dorisferenc

A nie dajemy przed liczba mnoga, przeciez kobiety

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij