Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Senin çocukların var."

Çeviri:You have children.

0
4 yıl önce

24 Yorum


salihyildi

Neden got ?

5
Cevap ver4 yıl önce

yasinkocab1

NEDEN YOUR DEĞİL DE YOU SENİN DİYOR

3
Cevap ver4 yıl önce

hakanihat

Your siz demek degilmi ?

7
Cevap ver3 yıl önce

Canberk725432

Hayır

1
Cevap ver7 ay önce

Canberk725432

Hayır your senin anlamına geliyor

1
Cevap ver7 ay önce

BerilBlbl1

Bilmem hem benim adım beril

0
Cevap ver6 ay önce

sdkzngn

bende aynı yere takıldım

0
Cevap ver3 yıl önce

Burakelebi1

Neden children dan önce "the" yok

2
Cevap ver4 yıl önce

hakanihat

On planda cocuklar yok ki "cocuklar" ilave olarak geciyo kelimede.

0
Cevap ver3 yıl önce

BayramAliH

Childrens olması gerekmiyor mu ?

1
Cevap ver3 yıl önce

AlihanTpc

eşyalara S takısı geliyor

1
Cevap ver1 yıl önce

cumali0147

sahiplik iiçin your my her gibi özneler kullanılır ama you yazmışsınız yanlış you= sen,siz demek your ise senin,sizin anlamına gelir yani your olacaktı

1
Cevap ver1 yıl önce

HafsaDemirrr

neden got neden have değil?

1
Cevap ver1 yıl önce

NesLihanKaraman

Neden have değil de have got bilen açıklayabilir mi

1
Cevap ver1 yıl önce

benbilmem

az önce onun suyu var gibi bir cümleyi 'have' ile kurdum kabul etmedi,doğru olarak 'has' verdi..şimdi çocuğun var demeye çalışıyorum 'has' ile,hayır doğrusu 'have' li diyor delirtcek beni,var mı buna bir açıklaması olan?

0
Cevap ver3 yıl önce

30072014sc

Özne he she ıt olduğunda has oluyo I you we they de have

3
Cevap ver3 yıl önce

MorukYasin

neden çocuların önünde the olamıyor? belirli bir çocuk yani senin çocuğun sonuçta

0
Cevap ver2 yıl önce

Deat_mmm

yanlııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııışşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

0
Cevap ver1 yıl önce

sah324457

Ben ikinci kelimede have koymadım

0
Cevap ver1 yıl önce

Pnar737226

You have childs yaptım kabul etmedi.

0
Cevap ver1 yıl önce

NecipGlen

Neden childs kabul olmuyor ?

0
Cevap ver9 ay önce

Canberk725432

Your senin demek your senin kitabın vb. Şeylerde kullanılan kelimedir

0
Cevap ver7 ay önce

CanUludil

Neden has degil de have ?

0
Cevap ver1 ay önce

cengizhan564573

Here/has neye gore kullanılıyor

0
Cevap ver2 hafta önce