1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin çocukların var."

"Senin çocukların var."

Çeviri:You have children.

April 9, 2014

69 Yorum


MorukYasin

neden çocuların önünde the olamıyor? belirli bir çocuk yani senin çocuğun sonuçta


MesutSt

Bend3 ayni hatayi yaptim 1. Derece temel egitimde s takisi gelmedigi zamqn basinda the olmasi gerektigini gosterip boyle hata olmadi sasirtici


KAAN2334

Çocukların dediginde zaten ona ait ve ,zaten belurliler.belirli agac belurli kitap belirli kitap icin the kullanilir.the book the child,the horse gibi.... belli olmayan atlara the gelmez


CanUludil

Neden has degil de have ?


Serdal910000

He she it e has geliyor


bulutlus

Onun çocukları var . O - he she is -> has Senin çocukların var . Sen -> Have Sadece 3. Tekilde 'has' I , you , we , they - Have He , she , it - Has Umarım yararı olur.


Paria866981

Aynn yaa bende onu sorucaktim


KAAN2334

Have sadece ben,ve bizde kullanilir.i have,we have you has,he ,she,it, has


yasinkocab1

NEDEN YOUR DEĞİL DE YOU SENİN DİYOR


hakanihat

Your siz demek degilmi ?


Canberk725432

Hayır your senin anlamına geliyor


KAAN2334

You sen,your sizin


mimo731500

You/siz your/sizin demek


enolYiit

You : sen /siz Your : senin / sizin

Demek


BerilBlbl1

Bilmem hem benim adım beril


king-kral

Ne alaka adınla


sdkzngn

bende aynı yere takıldım


WhatIsTheHakikat

Neden "The" takısı gelmiyor? You have the children ?


sah324457

Ben ikinci kelimede have koymadım


Murat650687

"Have" yle "has" in farki nedir?


Ervanur614958

I/You/We/They=Have He/She/It=Has


NekiLeBu

Merhaba,

★ He, she veya it olursa -s takı gelir.

• He drinks water.

• She eats bread.

• My dog drinks milk. { my dog it olduğundan dolayı -s takı geliyor. }

★ I, you we veya they olursa -s takı GELMEZ.

• I drink milk.

• You eat orange.

• They drink apple juice, we eat pasta.


BirMaynak

Has He, She, It öznelerine gelir.Have ise I, You, We, They öznelerine gelir.


RamziyaAbb

Neden children sözünün önünde the işlenmiyor? The children değil? Nedenn?


myhu22

İ you we they den sonra have he she it ten sonra has ... Have\has GOT bir kaliptir sahiplik bildiri i have got a child


30072014sc

Peki gazetesi var derken neden got kullanılmadı?


Kartal480789

Bunun ne anlamda olduğunu ben de bilmiyorum


cumali0147

sahiplik iiçin your my her gibi özneler kullanılır ama you yazmışsınız yanlış you= sen,siz demek your ise senin,sizin anlamına gelir yani your olacaktı


_yusuf_44

Sanırım ----- your children : senin çocukların. you have children : senin çokların var. "Your children" deyince "senin çocukların" -karşımızdaki derki- 'eeeee benim çocuklarım nolmuş onlara' falan der (Yani cümle bitmez). Ama burda sahiplik söz konusu (have)- I,you,we,they. (Has)- he,she,it. YANİ SONUÇ OLARAK: your have children ❌ you have children ✔ KELİME KELİME : your - senin have - sahip children-çocuklar -senin çocuklara sahipsin You - sen have - sahip children- çocuklar. Sen çocuklara sahipsin. *(Sen çocuklara sahipsin = senin çocukların var) your'a (bence) gerek yok. *****Umarım saçmalamamış aksine yardımcı olmuşuzdur yanlışımız varsa lütfen söyleyin :)


Pnar737226

You have childs yaptım kabul etmedi.


lemih

Child çocuk... Children çocuklar...


MartianSkyman

Pınar çok tatlısın


NesLihanKaraman

Neden have değil de have got bilen açıklayabilir mi


NecipGlen

Neden childs kabul olmuyor ?


Ervanur614958

Çünkü çocuk kelimesinin yani "child"in çoğulu children'dır.


Canberk725432

Your senin demek your senin kitabın vb. Şeylerde kullanılan kelimedir


cengizhan564573

Here/has neye gore kullanılıyor


bay.kus.90

"you have a kids / children" diyorum kabul etmiyor. Sitenin amacı ingilizce öğretmek değil insanı delirtmek.


king-kral

Kids degil çünkü


AhmetYasin166929

ÇocukLAR diyor "s"nerde


SultanHanm1

Çocuklar Yanlış başıncada canları gidiyor


elifsu932737

The olmaz ki var dedigi icin have denir veya has


VarizYasiy

has I,you,they,we have he,she,it yanlis cevap degilmi?


47.error

Duolingo 1 harften yaptığımız hataları yanlış sayma eğer böyle giderse bu uygulamayı sileceğim ve yerine başka uygulama yükleyeceğim


zafer3420

You has yaptım (yanlış)


rmeysa717000

Has ve have bi türlü anlamadım


Bolderan

childs kabul etmedi..


Nazl145975

Has yazıyorum have diyor have yazıyorum has diyor


Nazl145975

Has yazıyorum have diyor have yazıyorum has diyor.


FarukBabal

Cümlede fiil yok neden am, is, are getiril miyor?


benbilmem

az önce onun suyu var gibi bir cümleyi 'have' ile kurdum kabul etmedi,doğru olarak 'has' verdi..şimdi çocuğun var demeye çalışıyorum 'has' ile,hayır doğrusu 'have' li diyor delirtcek beni,var mı buna bir açıklaması olan?


30072014sc

Özne he she ıt olduğunda has oluyo I you we they de have


HafsaDemirrr

neden got neden have değil?


king-kral

Have di yanlız


BayramAliH

Childrens olması gerekmiyor mu ?


.SillyMan.

Child çocuk Children çocuklar


Alihntopcu

eşyalara S takısı geliyor


nUCh10

offfffffffffff yaaaaa


FatmaSerra5

İki saatir uğraşıyordum sonunda doğru yaptım Ow Yeah!


Deat_mmm

yanlııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııışşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.