"Senin çocukların var."

Çeviri:You have children.

April 9, 2014

35 Yorum


salihyildi

Neden got ?

April 9, 2014

yasinkocab1

NEDEN YOUR DEĞİL DE YOU SENİN DİYOR


hakanihat

Your siz demek degilmi ?


Canberk725432

Hayır your senin anlamına geliyor


mimo731500

You/siz your/sizin demek


enolYiit

You : sen /siz Your : senin / sizin

Demek


BerilBlbl1

Bilmem hem benim adım beril


sdkzngn

bende aynı yere takıldım


MorukYasin

neden çocuların önünde the olamıyor? belirli bir çocuk yani senin çocuğun sonuçta


Deat_mmm

yanlııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııışşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş


cumali0147

sahiplik iiçin your my her gibi özneler kullanılır ama you yazmışsınız yanlış you= sen,siz demek your ise senin,sizin anlamına gelir yani your olacaktı


_yusuf_44

Sanırım ----- your children : senin çocukların. you have children : senin çokların var. "Your children" deyince "senin çocukların" -karşımızdaki derki- 'eeeee benim çocuklarım nolmuş onlara' falan der (Yani cümle bitmez). Ama burda sahiplik söz konusu (have)- I,you,we,they. (Has)- he,she,it. YANİ SONUÇ OLARAK: your have children ❌ you have children ✔ KELİME KELİME : your - senin have - sahip children-çocuklar -senin çocuklara sahipsin You - sen have - sahip children- çocuklar. Sen çocuklara sahipsin. *(Sen çocuklara sahipsin = senin çocukların var) your'a (bence) gerek yok. *****Umarım saçmalamamış aksine yardımcı olmuşuzdur yanlışımız varsa lütfen söyleyin :)


sah324457

Ben ikinci kelimede have koymadım


HafsaDemirrr

neden got neden have değil?


NesLihanKaraman

Neden have değil de have got bilen açıklayabilir mi


NecipGlen

Neden childs kabul olmuyor ?


Canberk725432

Your senin demek your senin kitabın vb. Şeylerde kullanılan kelimedir


CanUludil

Neden has degil de have ?


cengizhan564573

Here/has neye gore kullanılıyor


hukukcu.baykus

"you have a kids / children" diyorum kabul etmiyor. Sitenin amacı ingilizce öğretmek değil insanı delirtmek.


benbilmem

az önce onun suyu var gibi bir cümleyi 'have' ile kurdum kabul etmedi,doğru olarak 'has' verdi..şimdi çocuğun var demeye çalışıyorum 'has' ile,hayır doğrusu 'have' li diyor delirtcek beni,var mı buna bir açıklaması olan?


30072014sc

Özne he she ıt olduğunda has oluyo I you we they de have


BayramAliH

Childrens olması gerekmiyor mu ?


Alihntopcu

eşyalara S takısı geliyor


.SillyMan.

Child çocuk Children çocuklar


nUCh10

offfffffffffff yaaaaa


FatmaSerra5

İki saatir uğraşıyordum sonunda doğru yaptım Ow Yeah!


Pnar737226

You have childs yaptım kabul etmedi.


myhu22

İ you we they den sonra have he she it ten sonra has ... Have\has GOT bir kaliptir sahiplik bildiri i have got a child


30072014sc

Peki gazetesi var derken neden got kullanılmadı?


Kartal480789

Bunun ne anlamda olduğunu ben de bilmiyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.