Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Senin çocukların var."

Çeviri:You have children.

4 yıl önce

32 Yorum


salihyildi

Neden got ?

4 yıl önce

yasinkocab1

NEDEN YOUR DEĞİL DE YOU SENİN DİYOR

4 yıl önce

hakanihat

Your siz demek degilmi ?

4 yıl önce

Canberk725432

Hayır

9 ay önce

Canberk725432

Hayır your senin anlamına geliyor

9 ay önce

mimo731500

You/siz your/sizin demek

1 ay önce

enolYiit

You : sen /siz Your : senin / sizin

Demek

1 hafta önce

BerilBlbl1

Bilmem hem benim adım beril

8 ay önce

sdkzngn

bende aynı yere takıldım

3 yıl önce

Burakelebi1

Neden children dan önce "the" yok

4 yıl önce

hakanihat

On planda cocuklar yok ki "cocuklar" ilave olarak geciyo kelimede.

4 yıl önce

BayramAliH

Childrens olması gerekmiyor mu ?

3 yıl önce

AlihanTpc

eşyalara S takısı geliyor

1 yıl önce

cumali0147

sahiplik iiçin your my her gibi özneler kullanılır ama you yazmışsınız yanlış you= sen,siz demek your ise senin,sizin anlamına gelir yani your olacaktı

2 yıl önce

HafsaDemirrr

neden got neden have değil?

1 yıl önce

NesLihanKaraman

Neden have değil de have got bilen açıklayabilir mi

1 yıl önce

benbilmem

az önce onun suyu var gibi bir cümleyi 'have' ile kurdum kabul etmedi,doğru olarak 'has' verdi..şimdi çocuğun var demeye çalışıyorum 'has' ile,hayır doğrusu 'have' li diyor delirtcek beni,var mı buna bir açıklaması olan?

3 yıl önce

30072014sc

Özne he she ıt olduğunda has oluyo I you we they de have

3 yıl önce

MorukYasin

neden çocuların önünde the olamıyor? belirli bir çocuk yani senin çocuğun sonuçta

2 yıl önce

Deat_mmm

yanlııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııışşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

2 yıl önce

sah324457

Ben ikinci kelimede have koymadım

1 yıl önce

Pnar737226

You have childs yaptım kabul etmedi.

1 yıl önce

NecipGlen

Neden childs kabul olmuyor ?

11 ay önce

Canberk725432

Your senin demek your senin kitabın vb. Şeylerde kullanılan kelimedir

9 ay önce

CanUludil

Neden has degil de have ?

3 ay önce

cengizhan564573

Here/has neye gore kullanılıyor

2 ay önce

hukukcu.baykus

"you have a kids / children" diyorum kabul etmiyor. Sitenin amacı ingilizce öğretmek değil insanı delirtmek.

1 ay önce

nUCh10

offfffffffffff yaaaaa

2 yıl önce

FatmaSerra5

İki saatir uğraşıyordum sonunda doğru yaptım Ow Yeah!

2 yıl önce

myhu22

İ you we they den sonra have he she it ten sonra has ... Have\has GOT bir kaliptir sahiplik bildiri i have got a child

3 yıl önce

30072014sc

Peki gazetesi var derken neden got kullanılmadı?

3 yıl önce

Kartal480789

Bunun ne anlamda olduğunu ben de bilmiyorum

9 ay önce