Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"She will have decided to walk."

Μετάφραση:Αυτή θα έχει αποφασίσει να περπατήσει.

πριν από 8 μήνες

6 σχόλια


ntimosp

Γιατί "θα έχει αποφασίσει να περπατήσει" και όχι "να περπατά"; Το walk δεν είναι ενεστώτας;

πριν από 8 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Στα ελληνικά δεν υπάρχει διαφοροποίηση στον Ενεστώτα, αλλά στα αγγλικά υπάρχει ο Present Simple (πράξεις χωρίς διάρκεια, συνήθειες, γενικές αλήθειες κτλ) και ο Present Continuous (πράξεις διαρκείας). Όταν χρησιμοποιείται απλό απαρέμφατο (και όχι γερούνδιο - το ρήμα με -ing), η πρόταση συνήθως μεταφράζεται με την δική μας υποτακτική αορίστου, και όχι Ενεστώτα. Δεν υπάρχει κάποιου είδους διάρκεια, οπότε δεν είναι απαραίτητο, αν και σε πολλές περιπτώσεις δεν θα ήταν λάθος.

He wants to sleep - Θέλει να κοιμηθεί (και συνήθως όχι να κοιμάται).

He had to leave early - Έπρεπε να φύγει νωρίς (και όχι έπρεπε να φεύγει)

She likes swimming in the pool - Της αρέσει να κολυμπάει στην πισίνα ( και όχι να κολυμπήσει).

She can't be saying such horrible things! - Δεν μπορεί να λέει τόσο απαίσια πράγματα!

πριν από 7 μήνες

ntimosp

Ευχαριστώ για την άμεση διευκρίνηση. Πάντως έχω εκφράσει αρκετές απορίες και δεν μου έχει απαντήσει κανείς. Εάν δεν μας απαντάτε εσείς που είστε συντονιστές εμείς πώς θα μάθουμε σωστά Αγγλικά;

πριν από 7 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Δυστυχώς, το μάθημα είναι εδώ και καιρό χωρίς διαχειριστές (Διαχειριστές μαθήματος, και όχι διαχειριστές των forums.). Ελπίζουμε πως κάποια στιγμή θα γίνει ομάδα που θα προσέχει τα Forums και το δέντρο, έτσι ώστε να διορθωθούν και προτάσεις.

Όπως έχω αναφέρει ξανά νομίζω, εγώ προσωπικά είμαι μόνο διαχειριστής forum, και προσπαθώ να απαντήσω σε όσα περισσότερα σχόλια μπορώ τον τελευταίο μήνα. Και με περίπου 50 σχόλια ανά μέρα, τα πράγματα είναι λίγο δύσκολα, από την στιγμή που πολλά σχόλια είναι αναπάντητα εδώ και μήνες. Εμείς κάνουμε ό,τι μπορούμε (εμείς = η ομάδα από το αντίστροφο δέντρο), και ευχαριστούμε για την υπομονή. ^.^

πριν από 7 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

ευχαριστούμε πολύ. Για παροχή δωρεάν γνώσης που σου είναι άμεσα χρήσιμη είναι πολύ καλά. Εγώ έχω δηλώσει να βοηθήσω στο ελληνο-γαλλικό μάθημα αλλά έλαβα μόνο στην αρχή ένα μήνυμα που μάλλον στέλνεται αυτόματα. Πως μπορεί να βοηθήσει κάποιος?

πριν από 6 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Ελληνο-γαλλικό μάθημα δεν υπάρχει ακόμα, οπότε θα υποθέσω πως μιλάς για το αντίστροφο δέντρο ;)

Κατά περιόδους ζητούνται καινούργια άτομα για την ομάδα είτε για λόγους έλλειψης ή για έξτρα βοήθεια. Για να γίνει κάτι τέτοιο, πρέπει πρώτα να αξιολογηθούν κατάλληλα οι αιτήσεις, και αυτό γίνεται με βάση κάποια κριτήρια, π.χ. το πόσο ακριβής είναι η αγγλική έκδοση της αίτησης με την ελληνική, το περιεχόμενο της αίτησης, η εμπειρία, το πόσο ενεργός είναι ο χρήστης στα φόρουμς, το πόσο συχνά χρησιμοποιεί το Duolingo κτλ. Οι αιτήσεις είναι αρκετές, οπότε μερικές φορές είναι απαραίτητο να ξεκινήσουμε από τους πιο παλιούς υποψήφιους, έτσι ώστε να αποκλείσουμε κάποιον που δεν είναι πλέον ενεργός σαν χρήστης, αν χρειαστεί.

πριν από 6 μήνες