"Είμαστε περίπου εδώ."

Μετάφραση:We are approximately here.

πριν από 11 μήνες

4 σχόλια


dtgL5

Σοβαρά γιατί έχει τόσες πολλές αγγλικές λέξεις;

πριν από 11 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Γιατί αυτός είναι ο σκοπός του μαθήματος... Να μάθουν οι χρήστες αγγλικά. ;)

πριν από 11 μήνες

Valentine897317

"we are nearby", είναι σωστό? Τι ακριβώς σημαίνει??

πριν από 9 μήνες

D_..
D_..
Mod

http://www.wordreference.com/engr/nearby

Σημαίνει 'είμαστε εδώ κοντά'.

πριν από 9 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.