Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Είμαστε περίπου εδώ."

Μετάφραση:We are approximately here.

0
πριν από 7 μήνες

4 σχόλια


dtgL5

Σοβαρά γιατί έχει τόσες πολλές αγγλικές λέξεις;

0
Απάντησηπριν από 7 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Γιατί αυτός είναι ο σκοπός του μαθήματος... Να μάθουν οι χρήστες αγγλικά. ;)

1
Απάντησηπριν από 7 μήνες

Valentine897317

"we are nearby", είναι σωστό? Τι ακριβώς σημαίνει??

0
Απάντησηπριν από 5 μήνες

D_..
D_..
Mod

http://www.wordreference.com/engr/nearby

Σημαίνει 'είμαστε εδώ κοντά'.

0
Απάντησηπριν από 5 μήνες