"Τι άλλο είναι μέσα στο φαγητό;"

Μετάφραση:What else is in the food?

πριν από 10 μήνες

2 σχόλια


EvitaIgou

Μήπως μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τη διαφορά μεταξύ του ''in'' και του ''on''?

πριν από 10 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Το in σημαίνει μέσα και το on σημαίνει πάνω.

Αυτές είναι οι σημασίες των προθέσεων μόνες τους. Σε συνδυασμό με κάποια ρήματα (γνωστά ως phrasal verbs), αλλάζει η σημασία τους, ανάλογα με το νόημα του ρήματος σε συνδυασμό με την πρόθεση. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, η πρόταση "What else is on the food" θα σήμαινε "Τι άλλο είναι πάνω στο φαγητό", και δεν θα έβγαζε ιδιαίτερο νόημα. ^.^

πριν από 10 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.