Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Ona lubi pić czerwone wino w dużych ilościach."

Tłumaczenie:She likes to drink red wine in large quantities.

7 miesięcy temu

3 komentarze


Gosia795776

Z czasownikiem "like" łączy się czasownik z końcówką ,"ing". Powinno być "she likes drinking"

7 miesięcy temu

jeserai

Z tego co wyczytałem, niekoniecznie, jeśli chodzi o American English. Amerykanie po "like" używają głównie bezokolicznika, ale -ing, jeśli się pojawi, nie wpływa na zmianę znaczenia.

6 miesięcy temu

KatarzynaK814559

Dlaczego nie może być more zamiast large

4 miesiące temu