1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We sleep during the flight."

"We sleep during the flight."

Fordítás:Alszunk a repülés alatt.

April 10, 2014

17 hozzászólás


Tibor.gazda

"A repűlőút alatt alszunk" miért nem jó?


Kincskereso

Alszunk a repülőút során = duonak nem tetszett :( Szerintem jó. Jelentettem.


kardos.laj

Ugyanígy jártam..


Kaska01

talán az "út" miatt


Gaurusz.hu

A "repülés időtartama alatt" választékos, ha nem is szigorúan szószernti; el kellett volna fogadni:


Szollosi2

A repülés ideje alatt is jó szerintem, el kellett volna fogadni!


Gaurusz.hu

Köszönöm, mégis levontak.


hegieva

Nos, én most éppen jelentettem nekik.... egyszer csak el fogják hinni, hogy az is jó.


Gaurusz.hu

Kösz az erősítést. Úgy látom, vendégtanáraink vannak (szívességből), ezért nem mindig van kapacitásuk ellenőrzésünkre.Nekem a múltkor köszönettel visszajeleztek, így hát van remény.


ronikukac

"Alszunk míg tart a repülés"-t szintén nem fogadja el...


jozeph

"alszunk a repülés ideje alatt" el kellett volna fogadnia.


Szabolcs78-

az a baj, h jelenthetjük, de míg magyarok nem fejlesztik addig nem lesz változás


Barnus14

Alszunk repülôút alatt. Elfogatta


aptg.gabi

Ha ebben a formában elfogadja/elfogaDta, az elég nagy baj. Hiányzik egy névelő: "Alszunk a repülőút alatt."


TamasSarko3

Repúlésközben alszunk. Miért nem jelenti ugyanazt?


aptg.gabi

Ha ugyanígy írtad, akkor azért nem fogadta el, mert ú/u nem ugyanaz a magánhangzó és a " közben" szót külön kell írni. Egyébként nem rossz. :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.