"We sleep during the flight."

Fordítás:Alszunk a repülés alatt.

April 10, 2014

16 hozzászólás


Tibor.gazda

"A repűlőút alatt alszunk" miért nem jó?

April 10, 2014

Kincskereso

Alszunk a repülőút során = duonak nem tetszett :( Szerintem jó. Jelentettem.

September 21, 2014

kardos.laj

Ugyanígy jártam..

January 9, 2015

Kaska01

talán az "út" miatt

February 10, 2017

Gaurusz.hu

A "repülés időtartama alatt" választékos, ha nem is szigorúan szószernti; el kellett volna fogadni:

August 12, 2014

Szollosi2

A repülés ideje alatt is jó szerintem, el kellett volna fogadni!

August 17, 2014

Gaurusz.hu

Köszönöm, mégis levontak.

August 17, 2014

hegieva

Nos, én most éppen jelentettem nekik.... egyszer csak el fogják hinni, hogy az is jó.

September 8, 2014

Gaurusz.hu

Kösz az erősítést. Úgy látom, vendégtanáraink vannak (szívességből), ezért nem mindig van kapacitásuk ellenőrzésünkre.Nekem a múltkor köszönettel visszajeleztek, így hát van remény.

September 8, 2014

ronikukac

"Alszunk míg tart a repülés"-t szintén nem fogadja el...

February 3, 2015

jozeph

"alszunk a repülés ideje alatt" el kellett volna fogadnia.

October 6, 2015

Szabolcs78-

az a baj, h jelenthetjük, de míg magyarok nem fejlesztik addig nem lesz változás

May 8, 2017

Barnus14

Alszunk repülôút alatt. Elfogatta

November 7, 2017

aptg.gabi

Ha ebben a formában elfogadja/elfogaDta, az elég nagy baj. Hiányzik egy névelő: "Alszunk a repülőút alatt."

May 29, 2018

TamasSarko3

Repúlésközben alszunk. Miért nem jelenti ugyanazt?

January 11, 2018

aptg.gabi

Ha ugyanígy írtad, akkor azért nem fogadta el, mert ú/u nem ugyanaz a magánhangzó és a " közben" szót külön kell írni. Egyébként nem rossz. :)

May 29, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.